جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت ×
 
ارائه تسهیلات خرد به صورت غیرحضوری
۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
شناسه : 3483
8
مدیرعامل بانک ملی خبر داد: محمدرضا فرزین ، تقویت حوزه‌های بانکداری خُرد را از دیگر برنامه‌های پیش رو دانست و گفت: تا پایان سال تسهیلات خرد به صورت غیرحضوری به مشتریان پرداخت خواهد شد.
ارسال توسط :
پ
پ

تسهیلات خرد به صورت غیرحضوری ارائه می شود

مدیرعامل بانک ملی ایران، تقویت حوزه‌های بانکداری خُرد را از دیگر برنامه‌های پیش رو دانست و گفت: تا پایان سال تسهیلات خرد به صورت غیرحضوری به مشتریان پرداخت خواهد شد.

محمدرضا فرزین با تاکید بر اینکه برنامه‌های استراتژیک و سیاست‌های بانک به سرعت در حال تحقق است، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین محورهای سیاست‌های امسال وجود محصولات متنوع با رویه‌های متنوع است که براساس نیاز مشتریان تولید و ارائه خواهد شد.

وی تقویت حوزه‌های بانکداری خُرد را از دیگر برنامه‌های پیش رو دانست و گفت: تا پایان سال تسهیلات خرد به صورت غیر حضوری به مشتریان پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه اجرای درست و مطلوب بانکداری تجاری، شرکتی و خُرد را با استفاده از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در سطح بانک ملی ایران الزامی دانست.

فرزین با اشاره به اینکه افزایش سهم بانک در تمام شاخصه‌های نظام بانکی بااهمیت است، تصریح کرد: به عنوان نمونه، معاونت و شعبی تخصصی برای امور بانکداری شرکتی در استان خراسان رضوی اختصاص خواهیم داد تا با توجه به ظرفیت‌های استان با پیاده سازی برنامه‌های بانکداری جامع و شرکتی به بهبود کسب و کارها، تولید و اشتغال در استان کمک کنیم.

وی با تاکید بر لزوم افزایش سهم بانک ملی ایران در نظام بانکی، خاطرنشان کرد: باید با روش‌ها و رویه‌های مختلف در بانکداری نوین به جذب منابع کمک کنیم.

مدیرعامل بانک ملی ایران بابیان این که ارائه خدمات و پاداش‌های ویژه براساس عملکرد به نیروی انسانی متخصص ضروری است، افزود: برگزاری مستمر ارزیابی عملکرد در واحدهای بانک زمینه کاهش فساد و ناکارآمدی را فراهم خواهد کرد.

فرزین توسعه خدمات غیرحضوری، ایجاد بانکداری جامع و شرکتی، تراز نقدینگی و انضباط مالی را از جمله برنامه‌های این بانک در سال جاری خواند.

وی بزرگ‌ترین ویژگی این بانک را وجود شعب و نیروهای توانمند آن دانست و ادامه داد: با توجه به نیروهای متخصص در این استان همه باید با کار گروهی و هم‌افزایی به سمت اهداف بانک نزدیک شویم.


با تشکر از روابط عمومی بانک ملی ایرانگروه گردآوری خبر پایگاه اطلاع رسانی اخبار طلا

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.