سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
 
کانون صرافان آمادگی خود را در زمینه استفاده از رمزارزها برای واردات اعلام کرد
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵
شناسه : 2517
5
طبق هماهنگی های انجام شده بین بانک مرکزی و وزارت صمت طبق هماهنگی های انجام شده بین بانک مرکزی و وزارت صمت، رمزارزها برای واردات قابل استفاده هستند که مقررات آن هفته آینده اعلام می شود.
ارسال توسط : نویسنده : سید ابوالفضل جعفری نژاد منبع : گروه گردآوری خبر ؛ پایگاه اطلاع رسانی اخبار طلا
پ
پ

کانون صرافان آمادگی خود را در زمینه استفاده از رمزارزها برای واردات اعلام کرد

بر اساس اعلام بانک مرکزی، مبادله و خرید و فروش رمزارزها به عنوان سرمایه گذاری ممنوع است. با این حال، افرادی که مجوز قانونی از وزارت صمت و وزارت نیرو برای استخراج ارز دیجیتال دارند، می توانند از رمزارزی که استخراج می کنند برای واردات بهره ببرند.

طبق هماهنگی های انجام شده بین بانک مرکزی و وزارت صمت، رمزارزها برای واردات قابل استفاده هستند که مقررات آن هفته آینده اعلام می شود.

«کامران سلطانی‌زاده» دبیرکل کانون صرافان گفت: بر اساس اعلام بانک مرکزی، مبادله و خرید و فروش رمزارزها به عنوان سرمایه گذاری ممنوع است. با این حال، افرادی که مجوز قانونی از وزارت صمت و وزارت نیرو برای استخراج ارز دیجیتال دارند، می توانند از رمزارزی که استخراج می کنند برای واردات بهره ببرند.

وی افزود: طبق هماهنگی های صورت گرفته بین بانک مرکزی و وزارت صمت، ارزهای دیجیتال برای واردات قابل استفاده است که هفته آینده ضوابط، آیین نامه و مقررات آن اعلام می شود. کانون صرافان و شبکه صرافی کشور به عنوان مرجع اجرایی بانک مرکزی، آماده استفاده از ارزهای دیجیتال استخراج شده برای آسان کردن واردات کشور هستند.


با تشکر از ایرناگروه گردآوری خبر ؛ پایگاه اطلاع رسانی اخبار طلا

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.