شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 21 September , 2024 ساعت ×
 
دلیل ضرب و شتم یک روحانی در پارک پلیس چه بود؟
۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۰۹
شناسه : 1766
8
اخبار طلا & اجتماعی سرهنگ جلیل موقوفه‌ای اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره درگیری و ضرب و جرح یکی از شهروندان در پارک پلیس و با توجه به اینکه موضوع بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت، رسیدگی به موضوع و دستگیری ضاربین را تیمی از ماموران کلانتری تهرانپارس بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.
ارسال توسط : نویسنده : حانیه مقصودی فر منبع : گروه گردآوری خبر پایگاه اطلاع رسانی اخبار طلا
پ
پ

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای اظهار کرد:  در پی اعلام یک فقره درگیری و ضرب و جرح  یکی از شهروندان در پارک پلیس و با توجه به اینکه موضوع بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت، رسیدگی به موضوع و دستگیری ضاربین را تیمی از ماموران کلانتری تهرانپارس بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

ضرب و شتم

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی هویت و مخفیگاه عامل اصلی و ضارب را شناسایی کردند، افزود: با تشکیل تیمی از افسران مجرب کلانتری  و با اخذ مجوز قضائی به مخفیگاه متهم مراجعه و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه، این متهم دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد.

رئیس  پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم ۱۸ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ضرب و جرح این شهروند در پارک پلیس با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ موقوفه‌ای با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد خواهد شد، خاطر‌نشان کرد: اقدامات لازم برای دستگیری ۲ متهم دیگر ادامه دارد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.