شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
 
حمایت بانک مرکزی از هنرمندان دارای معلولیت با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲
شناسه : 4707
3
رئیس‌کل بانک مرکزی خبر داد: بانک مرکزی با همکاری شبکه بانکی و در تعامل با دستگاه‌های متولی این آمادگی را دارد تا از طریق اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت و قرض‌الحسنه به هنرمندان دارای معلولیت، از آنان حمایت کند.
ارسال توسط : نویسنده : ویژه نامه اخبارطلا منبع : گروه گردآوری خبر ؛ پایگاه اطلاع رسانی اخبار طلا
پ
پ

حمایت بانک مرکزی از هنرمندان دارای معلولیت با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه

رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی با همکاری شبکه بانکی و در تعامل با دستگاه‌های متولی این آمادگی را دارد تا از طریق اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت و قرض‌الحسنه به هنرمندان دارای معلولیت، از آنان حمایت کند.

محمدرضا فرزین در سومین جشنواره بین‌المللی همام با نمایش ۸۰۰ اثر هنری هنرمندان دارای معلولیت از جمهوری اسلامی ایران و ۱۱ کشور جهان، اظهار کرد: بسترهای حمایت از آثار و تولیدات هنرمندان معلول برتر در این جشنواره توسط بانک مرکزی و شبکه بانکی فراهم است.

وی همچنین با اشاره به آثار حاضر در این جشنواره افزود: روح بزرگ هنرمندان معلول در آثار هنری این عزیزان کاملاً هویدا است و حمایت از این آثار و تولیدات یکی از وظایف و محورهای مسؤلیت اجتماعی شبکه بانکی کشور است.

رئیس‌کل بانک مرکزی همچنین با اشاره به پرداخت وام خوداشتغالی به هنرمندان برای حمایت از آنان و شناسایی استعدادهای موجود در این بخش تاکید کرد: بانک مرکزی با همکاری شبکه بانکی و در تعامل با دستگاه‌های متولی این آمادگی را دارد تا از طریق اعطای تسهیلات ارزان و قرض‌الحسنه به هنرمندان دارای معلولیت، از آنان حمایت کند.


با تشکر از روابط عمومي بانک مرکزي / گروه گردآوری خبر ؛ پایگاه اطلاع رسانی اخبار طلا

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.