جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024 ساعت ×
 
بررسی عملکرد سرمایه‌گذاری «ثشاهد»
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
شناسه : 4664
2
درآمد سود سهام شرکت سرمایه‌گذاری شاهد درآمد سود سهام شرکت سرمایه‌گذاری شاهد با رشد ۳۷۳ درصدی به محدوده ۲۲۳ میلیارد رسیده، در حالی که سال گذشته ۴۷ میلیارد تومان بوده است.
ارسال توسط : نویسنده : ویژه نامه اخبارطلا منبع : گروه گردآوری خبر ؛ پایگاه اطلاع رسانی اخبار طلا
پ
پ

درآمد سود سهام شرکت سرمایه‌گذاری شاهد

بررسی عملکرد سرمایه‌گذاری «ثشاهد»

بررسی عملکرد سرمایه‌گذاری «ثشاهد»

درآمد سود سهام شرکت سرمایه‌گذاری شاهد با رشد ۳۷۳ درصدی به محدوده ۲۲۳ میلیارد رسیده ، در حالی که سال گذشته ۴۷ میلیارد تومان بوده است.

شرکت سرمایه‌گذاری شاهد ( نماد ثشاهد) از پرحاشیه‌ترین نمادهای بازار سرمایه است؛ روی تابلو همیشه هست، همیشه روی نقشه بازار حجم زیادی را به خود اختصاص می‌دهد و به رشدها و ریزش‌های شتابان معروف است، نماد این شرکت در محدوده ۱,۵۰۰ تومان و با شناسایی سود چهار فصل ۳۱ تومانی دارای پی بر ای ۴۹ واحد است، در صورتی که گروه این شرکت دارای پی بر ای ۱۰ واحد است، نگاهی به نمودار تغییرات این شرکت در چند ماه گذشته داشته باشید.

این شرکت پس از رشد خیره‌کننده در اردیبهشت‌ماه شاهد افت ۶۴ درصدی از ۳,۸۰۰ تومان تا ۱۲۰۰ تومانی بوده است، این شرکت، با شناوری ۳۳ درصدی و شش میلیاردی دارای ۲۹ برگه سهم پذیرفته‌شده در بازار اول بورس است.

این شرکت پس از مدت‌ها گزارش سه ماهه خود را منتشر کرده است، اگر بخواهیم نگاهی داشته باشیم به عملکرد شرکت باید گفت که درآمد سود سهام شرکت رشد با رشد ۳۷۳ درصدی به محدوده ۲۲۳ میلیارد رسیده، در حالی که سال گذشته ۴۷ میلیارد تومان بوده است، میزان سود شناسایی شده با جمع درآمدهای عملیاتی یکسان است.

هزینه‌های فروش اداری رشد ۲۲ درصدی داشته و به ۳۰ میلیارد رسیده است و سود عملیاتی به ۱۹۲ میلیارد کاهش یافته است که در مجموع این سود نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۰۰ درصدی رسیده است، درآمدهای غیرعملیاتی شرکت برابر با دو میلیارد و ۴۰۰ تومان بوده است.

سود شرکت قبل از پرداخت مالیات برابر با ۱۹۴ میلیارد بوده است که رشد ۹۹ درصدی را به ثبت رسانده است، سود پایه هر سهم برابر با ۴۸ تومان، رشد ۱۰۰ درصدی را نسبت به مدت مشابه به ثبت رسانده است.


با تشکر از ایمنا گروه گردآوری خبر ؛ پایگاه اطلاع رسانی اخبار طلا

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.