پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
 
راضیه جلیلی مدال طلای جهان را در رشته جواهرسازی کسب کرد
۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
شناسه : 3612
7
درخشش بانوی نخبه مهارتی در سوئیس کسب مدال طلای تنها زن ایرانی مسابقات جهانی مهارت
ارسال توسط : منبع : گروه گردآوری خبر ؛ پایگاه اطلاع رسانی اخبار طلا
پ
پ

راضیه جلیلی مدال طلای جهان را در رشته جواهرسازی کسب کرد

غلامحسین حسینی‌نیا از کسب مدال طلا رشته جواهرسازی توسط راضیه جلیلی بانوی نخبه مهارتی ایرانی در ۴۶ امین مسابقات جهانی مهارت خبر داد.

کسب مدال طلای تنها زن ایرانی مسابقات جهانی مهارت

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کسب مدال طلای رشته جواهرسازی توسط بانوی نخبه مهارتی کشورمان در چهل و ششمین مسابقات جهانی مهارت خبر داد.

درخشش بانوی نخبه مهارتی در سوئیس ؛ مدال طلای رشته جواهرسازی

غلامحسین حسینی‌نیا ، با اشاره به شرکت نخبگان مهارتی ایرانی در ۱۸ رشته در چهل و ششمین دوره از مسابقات جهانی مهارت، اظهار کرد: نخبگان مهارتی کشورمان برای ۳۳ رشته آمادگی شرکت در این دوره از رقابت‌ها را داشتند اما به دلیل غیر متمرکز برگزار شدن مسابقات و شرایط کرونا، در کشورهای متعدد برگزار و امکان اعزام ۲۱ نفر در ۱۸ رشته فراهم شد.

«غلامحسین حسینی نیا» در این باره بیان داشت: نخبه مهارتی کشور ایران در رشته جواهرسازی با ۱۴ شرکت‌کننده از سایر کشورها در شهر ژنو کشور سوئیس به رقابت پرداخت.

به گفته معاون وزیر کار برخی از رشته‌های مهارت‌آموزی به دلیل تحریم و مغایرت داشتن بافرهنگ ایرانی ـ‌ اسلامی امکان اعزام رقابت گر از سوی ایران ندارند. در این تیم افراد مختلفی از دانشجو، مهارت‌آموز، یک خانم و ۲۰ آقا و تعدادی مربی به همراه تیم اعزام می‌شوند. در برخی از رشته‌ها هم به دلیل تحریم و مسائل فرهنگی شرکت نمی‌کنیم.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای از کسب مدال طلای تنها زن شرکت کننده در مسابقات جهانی مهارت خبر داد و گفت: راضیه جلیلی، نخبه مهارتی کشورمان تنها زن حاضر در تیم ملی مهارت بوده که پس از رقابت با ۱۴ شرکت کننده موفق به کسب مدال طلای این دوره از رقابتها در رشته جواهرسازی شده است.

حسینی نیا تاکید کرد: افتخارآفرینی زنان ایرانی مایه مباهات برای کشورمان است و ضروری است زمینه‌های لازم برای ارتقاء توانمندی‌ بانوان کشور در عرصه‌های جهانی بیش از پیش مهیا شود.

وی اذعان داشت: چهل و پنجمین رقابت‌های جهانی مهارت ۲۰۲۲ رشته جواهرسازی، در کشور سوئیس، شهر ژنو با حضور ١۵ کشور ایران، انگلیس، استرالیا، چین، کره جنوبی، هنگ‌کنگ، فرانسه، سوییس، پرتقال، هند، ژاپن، نروژ، سوئد و امارات برگزار شد.

حسینی نیا اذعان داشت: راضیه جلیلی، نخبه مهارتی رشته جواهرسازی تنها زن حاضر در تیم ملی مهارت کشورمان بوده است که موفق به کسب مدال طلای این دوره از رقابت‌ها شد.

بر اساس این گزارش رقابت‌های جواهرسازی از روز ۲۰ مهرماه آغاز و طی ۴ روز از ٨ صبح تا ۶ بعدازظهر ادامه داشته است.

چهل و ششمین دوره رقابتهای جهانی مهارت ۲۰۲۲ رشته جواهرسازی در ژنو سوئیس و با حضور ١۵ کشور جهان از جمله ایران، انگلیس،استرالیا، چین، کره جنوبی، فرانسه، سوییس، پرتغال، هند و ژاپن برگزار شد.


بیوگرافی راضیه جلیلی ؛ بانوی نخبه ایرانی

راضیه جلیلی جواهرساز و مدرس جواهرسازی متولد دهه ۷۰ در تهران است. این بانوی نخبه ایرانی توانست در رشته جواهرسازی مدال طلای جهانی را در سال ۲۰۲۲ در شهر ژنو سوئیس کسب کند. در ادامه مروری داریم بر بیوگرافی راضیه جلیلی جواهرساز نخبه و همسرش با عکس و تصاویر و زندگی شخصی از تحصیل تا جواهرسازی و پیج اینستاگرامش در ادامه صفحه مشاهده نمایید

پیج اینستاگرام راضیه جلیلی

صفحه شخصی راضیه جلیلی را با نشانی Raziyeh Jalili (@jalili_jewelry) دنبال کنید …

راضیه جلیلی، نخبه مهارتی رشته جواهرسازی تنها زن حاضر در تیم ملی مهارت کشورمان بوده است که موفق به کسب مدال طلای این دوره (۱۴۰۱) از رقابت‌ها شد. او علاوه بر ساخت جواهر و زیورآلات زینتی، به تدریس این رسته نیز مشعول است. او با راه اندازی ورکشاپ به آموزش اره کاری فلزات زینتی و زیورآلات و جواهرات به هنرجویان مشغول است. خانم جلیلی سابقه شرکت در مسابقت جهانی و آسیایی زیادی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

در پایان ضمن تبریک به خانم راضیه جلیلی بانوی هنرمند ایرانی یادآور می شود خانم جلیلی در مسابقات کشوری که چندی قبل در تبریز برگزار شده بود توانستند رتبه اول کشوری را کسب نمایند …


گروه گردآوری خبر ؛ پایگاه اطلاع رسانی اخبار طلا

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.