دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024 ساعت ×
 
فال شمع امروز جمعه ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱:۵۶
شناسه : 1533
5
اخبار طلا & سرگرمی فال شمع از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند توسط شخصی خاص و با تجربه در این زمینه تعبیر می‌شود. برخی نیز اشکالی که موقع آب شدن شمع ایجاد می‌شود و یا رنگ نور شمع را به موضاعات خاصی ارتباط داده‌اند.
ارسال توسط : نویسنده : حانیه مقصودی فر منبع : گروه گردآوری خبر پایگاه اطلاع رسانی اخبار طلا
پ
پ

فال شمع از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند توسط شخصی خاص و با تجربه در این زمینه تعبیر می‌شود. برخی نیز اشکالی که موقع آب شدن شمع ایجاد می‌شود و یا رنگ نور شمع را به موضاعات خاصی ارتباط داده‌اند. بنابراین می‌توان فال را روشی برای شناخت آینده دانست ولی آیا واقعا می‌توان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را می‌توان بیان کرد؟ ما معتقدیم آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم. آینده نوشته نشده، سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است، پس کسی نمی‌تواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمی‌توانیم منکر پیش‌گویی‌های بزرگ تاریخ بشری بشویم. با ما همراه باشد.

فال شمع

فال شمع

فال شمع روز جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱

🎎فروردین 

 شخصی در زندگی به شما وابستگی بسیار زیادی دارد بهتر است نسبت به او در زندگی تا بی توجه نباشید اگر بخواهید با نیرنگ زدن به دیگران زندگی تان را رو به راه سازید به دردسرهای فراوانی مواجه می‌شوید.

🎎اردیبهشت 

شخصی می خواهد به شما کمک های فراوانی کند و آرامش و آسایش در امورات زندگی برایتان به وجود بیاورد بهتر است نگرانی به دل خود راه ندهید به زودی در امورات عشقی و عاطفی به هدفتان خواهید رسید و به موفقیت دست پیدا می کنید.

🎎 خرداد 

شخص مورد نظرتان احساسات شما را به بازی گرفته است و میخواهد برای تان غم و اندوه فراوانی در آینده به وجود بیاورد بهتر است حواستان را جمع کنید و انرژی به خودتان بدهید تا از حالت کسالت و بی حوصلگی خارج شوید.

🎎تیر 

 به کسی در زندگیتان اعتماد نکنید این باعث می‌شود به دردسرهای فراوانی مواجه شوید و  مشکلات بزرگی برای خود به وجود بیاورید اگر بخواهید خودسرانه کاری را به انجام برسانید به نابودی خواهید رسید.

🎎مرداد 

عشق شما این هفته باشما تماس تلفنی برقرار خواهد کرد که موفقیت و سربلندی را در آینده برای شما به وجود می‌آورد باعث می‌شود بتوانید خیلی زود به آرامش و آسایش در زندگی دست پیدا کنید.

🎎شهریور 

سعی کنید به اجبار شخص مورد نظر خود را در زندگی مجبور به کاری نکنید که برایتان مشکلات فراوانی در آینده به وجود می‌آورد و باعث می‌شود نتوانید در زندگی به موفقیت دست پیدا کنید.

🎎مهر 

زودی ازدواج عاشقانه و پر شور و نشاط در پیش رو خواهید داشت که شادی و سربلندی را در آینده برای تان به وجود می‌آورد باعث می‌شود بتوانید خیلی زود خود را از غم و اندوه رها بسازید و به آرامش برسانید.

🎎 آبان 

در زمینه عشقی هیچگاه مغرور به خود نشوید غرور و تکبر باعث می‌شود به دردسرهای فراوانی مواجه شوید و مشکلات بسیار زیادی در زندگی تان سرازیر کنید پس بهتر است حواستان را خوب جمع کنید.

🎎آذر 

به زودی اوضاع زندگی تان روبه‌رو خواهد شد و موفقیت و سربلندی در آینده نصیبتان می شود بهتر است هیچگاه ناامید نباشید به لطف خداوند تمام مشکلات زندگی تان از بین می رود.

🎎دی 

 در انتخاب شریک احساسی تان سعی کنید با عجله تصمیم گیری نکنید که برای تان مشکلات فراوانی به وجود می آورد و شما را به دردسر می‌اندازد سعی کنید با هوش و ذکاوت خود شادی را در زندگی تان به دست بیاورید.

🎎 بهمن 

وقت خود را صرف چیزهای بیهوده در نکنید سعی کنید همیشه در زندگیتان افکار منفی را از ذهن خود خارج کنید تا بتوانید آرامش را به دست بیاورید در زمینه عشقی شخصی به شما وابستگی بسیار زیادی دارد این وابستگی به زودی  شما را به هم خواهد رساند.

🎎 اسفند 

به زودی خبری خوش از جانب شخص مورد نظرتان به گوشتان خواهد رسید که باعث خوشحالی و شادمانی در شما می شود و موفقیت و آرامش را در وجودتان به وجود می‌آورد و باعث می‌شود بتوانید احساس خوشایندی در خود داشته باشید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.