پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024 ساعت ×
 
فال شمع امروز جمعه ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱:۴۴
شناسه : 1850
4
اخبار طلا & سرگرمی فال شمع از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند توسط شخصی خاص و با تجربه در این زمینه تعبیر می‌شود.
ارسال توسط : نویسنده : حانیه مقصودی فر منبع : گروه گردآوری خبر پایگاه اطلاع رسانی اخبار طلا
پ
پ

فال شمع از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند توسط شخصی خاص و با تجربه در این زمینه تعبیر می‌شود. برخی نیز اشکالی که موقع آب شدن شمع ایجاد می‌شود و یا رنگ نور شمع را به موضاعات خاصی ارتباط داده‌اند. بنابراین می‌توان فال را روشی برای شناخت آینده دانست ولی آیا واقعا می‌توان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را می‌توان بیان کرد؟ ما معتقدیم آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم. آینده نوشته نشده، سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است، پس کسی نمی‌تواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمی‌توانیم منکر پیش‌گویی‌های بزرگ تاریخ بشری بشویم. با ما همراه باشد.

فال شمع

فال شمع

فال شمع روز جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱

 فروردين  

🕯 به دیگران اجازه ندهید که در زندگی شما مداخله‌های بی جایی داشته باشند با این کار برایتان غم و اندوه بزرگ به وجود می آورند و شما را به نابودی میرسانند سعی کنید حواستان را خوب جمع کنید.

 اردیبهشت  

🕯 اگر می‌خواهید خیلی زود به آرزوهای خود برسید باید تلاش تان را در زمینه زندگی بالا ببرید تا بتوانید پیروزی را در آینده به دست بیاورید و خود را به هدف و آرزوهای قلبیتان نزدیک کنید.

 خرداد  

🕯 افکار منفی را از ذهن خود خارج کنید تا بتوانید زندگی تان را از نو بسازید و شادی و خوشبختی را در آینده به دست بیاورید سعی کنید هیچ گاه در زندگیتان افکار بیهوده نداشته باشید.

 تیر  

🕯 راز دل خود را با کسی در میان نگذارید با این کار برای خود مشکلات فراوانی در زندگی به وجود خواهید آورد و غم و اندوه بزرگی در زندگی تان سرازیر می کنید و اطرافیان تان از شما سوء استفاده خواهند کرد.

 مرداد  

🕯 در انجام معاملات پولی و مالی با بزرگان خود مشورت داشته باشید تا مشکلات بزرگی برای تان در آینده به وجود نیاید بلکه بتوانید خود را به هدف و خواسته های قلبی تان در زندگی نزدیک کنید و خوشبختی را به دست بیاورید.

 شهریور 

🕯 شخصی از سر دشمنی می خواهد از شما اخاذی کند و شما را گول بزند بهتر است بسیار مراقب خود باشید تا گول ظاهر اطرافیانتان را نخورید و به نابودی و شکست مواجه نشوید.

 مهر  

🕯  اگر در زندگی دلتنگ شخصی شده‌اید بهتر است با او تماس برقرار کنید تا این دلتنگی از شما برطرف شود و خوشبختی و آرامش را بتوانید در زندگی تان به دست بیاورید و خود را از مشکلات رها کنید.

 آبان 

🕯 خبرهای خوب و خوشایندی در آینده به گوشتان می رسد که زندگی تان را به خوبی و خوشی خواهد ساخت و شادمانی را تقدیمتان خواهد کرد سعی کنید هیچ گاه انرژی منفی در خود ایجاد نکنید.

 آذر  

🕯 سعی کنید زیاد در زندگی ولخرج نکنید با این کار برای خود غم و اندوه بزرگی به وجود خواهید آورد و مشکلات فراوانی در زندگیتان به وجود می آورید بهتر است در زمینه زندگیتان برنامه ریزی داشته باشید.

 دی  

🕯 اگر با احتیاط بیشتری کارهای خود را انجام دهید می توانید به هدف و خواسته های قلبی تان دست پیدا کنید و زندگیتان را تغییر و تحولات اساسی بدهید و هیچ گاه مرتکب اشتباهات نادرست در زندگی نشوید.

 بهمن 

🕯 اوضاع پولی و مالی شما رو به بهبود است به زودی به ثروتی بزرگ دست پیدا خواهید کرد و خوشبختی را در زندگی تان به دست می آورید از نظر احساسی به شخص مورد نظرتان خواهید رسید.

 اسفند 

🕯 اتفاقات خوب و دل انگیزی در آینده برایتان رخ خواهد داد که زندگیتان را به طور مرتب و منظم می سازد شما را به هدف و خواسته های قلبی تان می رساند و شادی و خوشبختی را در آینده تقدیم می کند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.