چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024 ساعت ×
 
فال شمع امروز دوشنبه ۱۴۰۱/۰۵/۳
۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲:۰۳
شناسه : 2007
6
اخبار طلا & اجتماعی فال شمع از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند توسط شخصی خاص و با تجربه در این زمینه تعبیر می‌شود
ارسال توسط : نویسنده : حانیه مقصودی فر منبع : گروه گردآوری خبر پایگاه اطلاع رسانی اخبار طلا
پ
پ

فال شمع از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند توسط شخصی خاص و با تجربه در این زمینه تعبیر می‌شود. برخی نیز اشکالی که موقع آب شدن شمع ایجاد می‌شود و یا رنگ نور شمع را به موضاعات خاصی ارتباط داده‌اند. بنابراین می‌توان فال را روشی برای شناخت آینده دانست ولی آیا واقعا می‌توان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را می‌توان بیان کرد؟ ما معتقدیم آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم. آینده نوشته نشده، سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است، پس کسی نمی‌تواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمی‌توانیم منکر پیش‌گویی‌های بزرگ تاریخ بشری بشویم. با ما همراه باشد.

فال شمع

فال شمع

فال شمع روز دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱

🎗فروردین 🦋

وقت جبران فرصت‌های ازدست‌رفته است. سعی کنید در روند زندگی خود تغییراتی ایجاد کنید.

🎗 اردیبهشت 🦋

با عطوفت، مهربانی و عشق می‌توانید همه را به سوی خود جذب کنید. اعمال و رفتار ناشایست خود را کنار بگذارید و به مردم بیشتر نزدیک شوید.

🎗 خرداد 🦋

احتمال دارد کسی در کمین باشد و قصد صدمه زدن به شما را داشته باشد. مراقب حیله و نیرنگ دیگران باشید. با سعی و تلاش خود می‌توانید به مقامات بالاتر برسید و ارج بیشتری بیابید.

🎗 تیر 🦋

مراقب اطرافیان خود به خصوص کسانی که نسبت به شما حسد می‌ورزند، باشید. حواستان به پس‌اندازتان نیز باشد، ممکن است از لحاظ مالی در مضیقه قرار بگیرید.

🎗 مرداد 🦋

خیر و برکت به سوی شما سرازیر می‌شود. ممکن است صاحب ارث و میراث شوید و به مال و ثروت دست یابید.

🎗شهریور 🦋

در مورد رفتارهای دیگران زود قضاوت نکنید. رفتارها و گفته‌های دیگران را در ذهن‌تان نگه دارید و بعد راجع‌به آنها نتیجه‌گیری کنید.

🎗مهر 🦋

شما پر انرژی هستید و در زمینه‌های بسیاری فعالیت می‌کنید. بهتر است کمی دامنه‌ی فعالیت‌های خود را محدود کرده و همه‌ی تلاش‌تان را در یک زمینه سرمایه گذاری کنید تا نتیجه‌ی بهتری بگیرید.

🎗 آبان 🦋

خود را از احساساتتان جدا نکنید؛ زیرا گاهی راه‌های منطقی به تنهایی پاسخگو نیستند.

🎗 آذر 🦋

شما بسیار جاه‌طلب هستید. بهتر است قبل از اینکه مشکلات و سختی‌های نامطلوب، سد راهتان شود و در نیمه‌ی راه متوقفتان کند، خودتان دست از جاه‌طلبی بردارید.

🎗 دی 🦋

دست از رنگ‌های تيره بردار که روح تو را خسته و كسل می‌كنند. برای اينكه سرحال باشی و احساس شادی و طراوت كنی، سعی كن مدتی از رنگ‌های روشن و شاد استفاده كنی.

🎗 بهمن 🦋

بايد بررسی كنی كه چه كاری با روحيه و استعداد تو هماهنگی دارد سپس در آن كار تخصص پيدا كنی تا از نظر مالی به سطح بالایی برسی.

🎗اسفند 🦋

امروز اهداف بلندمدت‌تان نسبت به همیشه برایتان اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.