دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024 ساعت ×
 
فال شمع امروز سه شنبه ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۲:۴۰
شناسه : 1010
4
اخبار طلا & سرگرمی فال شمع از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند توسط شخصی خاص و با تجربه در این زمینه تعبیر می‌شود. برخی نیز اشکالی که موقع آب شدن شمع ایجاد می‌شود و یا رنگ نور شمع را به موضاعات خاصی ارتباط داده‌اند
ارسال توسط : نویسنده : حانیه مقصودی فر منبع : گروه گردآوری خبر پایگاه اطلاع رسانی اخبار طلا
پ
پ

فال شمع از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند توسط شخصی خاص و با تجربه در این زمینه تعبیر می‌شود. برخی نیز اشکالی که موقع آب شدن شمع ایجاد می‌شود و یا رنگ نور شمع را به موضاعات خاصی ارتباط داده‌اند. بنابراین می‌توان فال را روشی برای شناخت آینده دانست ولی آیا واقعا می‌توان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را می‌توان بیان کرد؟ ما معتقدیم آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم. آینده نوشته نشده، سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است، پس کسی نمی‌تواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمی‌توانیم منکر پیش‌گویی‌های بزرگ تاریخ بشری بشویم. با ما همراه باشد.

فال شمع

فال شمع

فال شمع روز سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱

💥 فروردین 

 به مجلسی بزرگ و دوست داشتنی دعوت خواهید شد در این مجلس دیدار با دوستان و اقوام تان خواهید داشت که خوشبختی را در زندگی برایتان سرازیر می کند و شما را به هدفتان نزدیک و نزدیک تر خواهد کرد.

💥 اردیبهشت 

 به زودی معاملات پولی و مالی در پیش رو خواهید داشت که موفقیت و سربلندی را در زندگی برایتان به وجود می‌آورد و شما را از مشکلات نجات می‌دهد،، بهتر است در زندگی نگرانی به خود راه ندهید.

💥 خرداد 

 قدر لحظات خوب زندگیتان را بدانید تا بتوانید خیلی زود موفقیت را در زندگی تان سرازیر کنید و خود را به هدف خود نزدیک کنید،، سعی کنید اخلاق و رفتار درست با اطرافیان تان داشته باشید.

💥 تیر 

 در کار خود تغییر ایجاد نکنید باعث می‌شود برای تان مشکلات بزرگی به وجود بیاورد و شما را به نابودی شکست مواجه کند،، سعی کنید؛ هیچگاه دست به کارهای نادرستی نزنید که مشکلات بزرگی برایتان ایجاد می‌کند.

💥 مرداد 

 سعی کنید؛ در زندگی امیدتان به خداوند باشد تا بتوانید خیلی زود خودتان را از مشکلات نجات دهید و به سوی آرامش و آسایش در حال حرکت باشید و خیلی زود به هدفتان نزدیک شوید.

💥 شهریور 

 اگر قصد انجام کار مهمی را دارید بهتر است؛ با بزرگان خود مشورت کنید تا بتوانید موفقیت را در زندگیتان سرازیر کنید و به خوشبختی برسید شادی و آرامش را در زندگی تان ایجاد کنید.

💥 مهر 

 شما با مشکلی در زندگی تان روبه‌رو شده که باعث ناراحتی و عصبی بودن در شما شده است،، سعی کنید به خود اهمیت بسیاری بدهید تا بتوانید از مشکلات زندگی گذر کنید و پیروزی را به دست بیاورید.

💥 آبان 

  اتفاقات خوب و خوشایندی در زندگی تان رخ خواهد داد و برایتان موفقیت را در آینده سرازیر خواهد کرد سعی کنید؛ نگرانی ها را از خود دور کنید و انرژی های منفی را هرچه زودتر از زندگیتان حذف کنید.

💥 آذر 

 در زندگی بخود اهمیت بسیار زیادی بدهید تا بتوانید بر مشکلات زندگیتان غلبه داشته باشید و آرامش و آسایش را در امورات زندگی خیلی زود بدست بیاورید و اهداف خود را عملی کنید.

💥 دی 

شخصی میخواهد شمارا به نابودی و شکست در زندگی روبه رو کند و برایتان غم و اندوه بزرگی به وجود بیاورد بهتراست؛ حواستان را جمع کنید تا مشکلی در زندگیتان ایجاد نشود.

💥 بهمن 

بزودی به آرزوها و خواسته های قلبیتان دست پیدا خواهید کرد وموفقیت و سربلندی در آینده بدست خواهید آورد،، اگر تلاش وکوشش خود را در زمینه کاری بالا ببرید خوشبختی را بدست می آورید.

💥 اسفند 

سعی کنید؛ افکار بیهود را از ذهن خود خارج کنید چون مشکلات بزرگی در زندگی برایتان به وجود می آورد وشمارا به دردسرهای فراوانی مواجه میکند باعث میشود در مسیرهای نادرست قدم گذاری داشته باشید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.