یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت ×
 
فال شمع امروز شنبه ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱:۲۳
شناسه : 1577
3
اخبار طلا & سرگرمی فال شمع از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند توسط شخصی خاص و با تجربه در این زمینه تعبیر می‌شود. برخی نیز اشکالی که موقع آب شدن شمع ایجاد می‌شود و یا رنگ نور شمع را به موضاعات خاصی ارتباط داده‌اند
ارسال توسط : نویسنده : حانیه مقصودی فر منبع : گروه گردآوری خبر پایگاه اطلاع رسانی اخبار طلا
پ
پ

فال شمع از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند توسط شخصی خاص و با تجربه در این زمینه تعبیر می‌شود. برخی نیز اشکالی که موقع آب شدن شمع ایجاد می‌شود و یا رنگ نور شمع را به موضاعات خاصی ارتباط داده‌اند. بنابراین می‌توان فال را روشی برای شناخت آینده دانست ولی آیا واقعا می‌توان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را می‌توان بیان کرد؟ ما معتقدیم آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم. آینده نوشته نشده، سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است، پس کسی نمی‌تواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمی‌توانیم منکر پیش‌گویی‌های بزرگ تاریخ بشری بشویم. با ما همراه باشد.

فال شمع

فال شمع

فال شمع روز شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱

 فروردين  

🕯 اگر اراده قوی داشته باشید می‌توانید بر تمام مشکلات زندگی خود غلبه کنید و پیروزی را به دست بیاورید سعی کنید از قدرت درونی خود به خوبی استفاده کنید تا زندگیتان را تغییر و تحولات اساسی بدهید.

 اردیبهشت  

🕯 شخصی در زندگی مورد حمایت شما قرار می گیرد که این باعث خوشحالی و آرامش گرفتن روح و روان شما می شود خوشبختی را در زندگی برایتان به وجود می آورد و شما را از مشکلات نجات میدهد.

 خرداد  

🕯 کارتان رونق بسیاری خواهد گرفت در زمینه کاری و شغلی به موفقیت و سربلندی دست پیدا خواهید کرد و آرامش را در زندگی تان به دست می آورید و خیلی زود از غم و اندوه نجات پیدا میکنید.

 تیر  

🕯 بهتر است استرس و اضطراب را از خود دور کنید تا بتوانید به هدف خود برسید و خوشبختی را در آینده به دست بیاورید اگر بخواهید در زندگی خود بی گدار به آب بزنید با مشکلات بزرگی روبرو خواهید شد.

 مرداد  

🕯 به مکان ها و جاهای دیدنی سفر خواهید کرد که باعث خوشحالی و نشاط در شما می شود موفقیت را در زندگی برایتان به وجود می آورد و شما را از غم و اندوه رها می سازد.

 شهریور  

🕯 از جانب یکی از دوستان خود فریب خواهید خورد که احساس ناامیدی و ناراحتی بسیار زیادی در شما به وجود می آورد و شما را به نابودی می رساند سعی کنید از دوستان ناباب خود دوری کنید.

 مهر 

🕯 به زودی خبرهای خوب و خوشایندی به گوشتان خواهد رسید که شادی آرامش را در زندگی تان به وجود می آورد و شما را به هدف و خواسته های قلبی تان در آینده نزدیک می کند بهتر است نگرانی به دل خود راه ندهید.

 آبان  

🕯 شخصی به شما پیشنهاد کاری فوق العاده عالی را می دهد که آرامش و آسایش را در زندگی برایتان به وجود می آورد و شما را به مقامات بالا و شادمانی در آینده نزدیک و نزدیک تر می کند.

 آذر  

🕯 می‌توانید افکار منفی را از خود دور کنید تا بتوانید به هدف خود در آینده نزدیک شوید و خیلی زود به مقامات بالا و شادمانی خود را نزدیک کنید سعی کنید بی‌گدار به آب نزنید و کارهایتان را به درستی به انجام برسانید.

 دی  

🕯 به دیگران در زندگی  اعتماد نکنید چون باعث می شود برای تان مشکلات بزرگی در آینده به وجود بیاورد و شما را به نابودی و شکست مواجه کند بهتر است سعی کنید در زندگی تان گول ظاهر دیگران را نخورید.

 بهمن 

🕯 سعی کنید کینه و کینه توزی های بیهوده را کنار بگذارید با این کار برای خود مشکلات بزرگی در آینده به وجود خواهید آورد و غم و اندوه بزرگی در زندگی تان را ایجاد خواهید کرد.

 اسفند 

🕯 شخصی می‌خواهد در زندگی به شما صدمات بسیار زیادی وارد کند بهتر است اجازه ندهید که دیگران در امورات زندگی تان مداخله داشته باشند و برای تان تصمیمات نابجایی بگیرند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.