چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024 ساعت ×
 
فال شمع امروز شنبه ۱۴۰۱/۰۵/۱
۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲:۵۸
شناسه : 1877
4
اخبار طلا & سرگرمی فال شمع از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند توسط شخصی خاص و با تجربه در این زمینه تعبیر می‌شود.
ارسال توسط : نویسنده : حانیه مقصودی فر منبع : گروه گردآوری خبر پایگاه اطلاع رسانی اخبار طلا
پ
پ

فال شمع از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند توسط شخصی خاص و با تجربه در این زمینه تعبیر می‌شود. برخی نیز اشکالی که موقع آب شدن شمع ایجاد می‌شود و یا رنگ نور شمع را به موضاعات خاصی ارتباط داده‌اند. بنابراین می‌توان فال را روشی برای شناخت آینده دانست ولی آیا واقعا می‌توان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را می‌توان بیان کرد؟ ما معتقدیم آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم. آینده نوشته نشده، سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است، پس کسی نمی‌تواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمی‌توانیم منکر پیش‌گویی‌های بزرگ تاریخ بشری بشویم. با ما همراه باشد.

فال شمع

فال شمع

فال شمع روز شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱

 فروردين  

🕯 مدتی است احساس سردرگمی و گمراهی می کنید بهتر است به اعصابتان مسلط باشید و در مسیرهای درست زندگی راهی شوید تا بتوانید خیلی زود خوشبختی و آرامش را در آینده به دست بیاورید.

 اردیبهشت  

🕯 شخصی در زندگی به شما دروغ بزرگی را می‌گوید و می‌خواهد غم و اندوه بسیار زیادی در زندگیتان سرازیر سازد و شما را به دردسر های فراوانی در آینده مواجه کند.

 خرداد  

🕯 خیلی زود ازدواج عاشقانه و با شور نشاط در پیش رو خواهید داشت که شما را به آرزوهایتان می‌رساند و هدف های تان را عملی می‌کند بهتر است در زندگیتان ناراحت و غمگین نباشید.

 تیر  

🕯 به خود در زندگی مسلط باشید سعی کنید به اطرافیانتان زیاد بها ندهید که برایتان مشکلات بسیار زیادی در آینده به وجود می‌آورند و شما را به نابودی و شکست در زندگی تان می رسانند.

 مرداد  

🕯 سر فرصت مناسب به کارهای زندگیتان رسیدگی کنید تا خوشبختی و آرامش را در زندگی تان به دست بیاورید و خود را از غم و اندوه نجات دهید سعی کنید؛ هیچ گاه ناامیدی به خود راه ندهید.

 شهریور 

🕯 به زودی دورهمی های خانوادگی و دوستانه در پیش رو دارید که شما را به هدف و خواسته های قلبی تان می رساند و زندگیتان را تغییرات اساسی می دهد.

 مهر 

🕯 استرس و اضطراب را از خود دور کنید تا بتوانید به زندگی تان سر و سامان دهید و خودتان را از پستی و بلندی های زندگی عبور دهید سعی کنید هیچگاه شک و دودلی در خود به وجود نیاورید.

 آبان  

🕯 در انجام کارهای تان باید دقت خود را بالا ببرید تا بتوانید به سربلندی و مقامات بالا دست پیدا کنید و شادی و خوشبختی را در زندگی تان به دست بیاورید.

 آذر  

🕯 خبری در زندگی به گوشتان می رسد که باعث ناراحتی و عصبی بودن بسیار زیاد در شما می شود بهتر است به اعصابتان مسلط باشید و خودتان را کنترل کنید تا بتوانید آرامش را در وجودتان سرازیر سازید.

 دی 

🕯  سعی کنید و صبور باشید تا بتوانید بر مشکلات خود غلبه کنید و خوشبختی و آرامش را در زندگی تان به دست بیاورید اگر بخواهید ناامیدی در دل خود به وجود بیاورید به دردسر خواهید افتاد.

 بهمن 

🕯 راهی سفری خوش آب و هوا خواهید شد که شما را به موفقیت و سربلندی می رساند زندگیتان را تغییرات اساسی می دهد و خوشبختی را تقدیمتان می کند.

 اسفند 

🕯 در زندگی انرژی های منفی را از خود دور کنید تا بتوانید خودتان را از غم و اندوه نجات دهید و به سوی خوشبختی برسانید سعی کنید تا می توانید فرد فعالی در زمینه کاریتان باشید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.