دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024 ساعت ×
 
فال شمع امروز پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۰۹
شناسه : 1176
3
اخبار طلا & سرگرمی فال شمع از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند توسط شخصی خاص و با تجربه در این زمینه تعبیر می‌شود
ارسال توسط : نویسنده : حانیه مقصودی فر منبع : گروه گردآوری خبر پایگاه اطلاع رسانی اخبار طلا
پ
پ

فال شمع از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند توسط شخصی خاص و با تجربه در این زمینه تعبیر می‌شود. برخی نیز اشکالی که موقع آب شدن شمع ایجاد می‌شود و یا رنگ نور شمع را به موضاعات خاصی ارتباط داده‌اند. بنابراین می‌توان فال را روشی برای شناخت آینده دانست ولی آیا واقعا می‌توان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را می‌توان بیان کرد؟ ما معتقدیم آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم. آینده نوشته نشده، سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است، پس کسی نمی‌تواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمی‌توانیم منکر پیش‌گویی‌های بزرگ تاریخ بشری بشویم. با ما همراه باشد.

فال شمع

فال شمع

فال شمع روز پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱

فروردين
🕯 مدتی است دوری شخصی باعث آزار و اذیت شما شده است بهتر است هر چه زودتر با او دیداری داشته باشید تا احساس دلتنگی و ناراحتی از وجودتان خارج شود،، و موفقیت و سربلندی جایگزین آنها در زندگیتان قرار بگیرد.

اردیبهشت
🕯 با همفکری اطرافیانتان برای خود کار مناسبی را رو به راه سازید تا بتوانید به پیروزی و شادمانی خود را نزدیک کنید و آرامش و آسایش را در آینده بدست بیاورید، و با مشکلات زندگی خود غلبه داشته باشید.

خرداد
🕯 شخصی در زندگی به شما پیشنهاد ازدواجی می‌دهد که باعث آرامش گرفتن روح و روان شما می شود، بهتر است با تحقیقات لازم به این پیشنهاد پاسخ مثبت بدهید تا به هدف خود نزدیک شوید.

تیر
🕯 به دنبال حل مسائل و مشکلات زندگی خود باشید اگر بخواهید در کارهای خود تأخیر ایجاد کنید به نابودی و شکست مواجه خواهید شد و مشکلات بزرگی در زندگی تان به وجود می آورید.

مرداد
🕯 از قدرت و شجاعت خود به خوبی استفاده کنید تا بتوانید به مقامات بالا و شادمانی خودتان را نزدیک کنید و موفقیت را در زندگی به دست بیاورید،، به زودی ازطرف شخصی کمک های پولی و مالی خواهید شد که برای تان شادمانی را در زندگی به وجود می آورد.

شهریور
🕯 شخصی می‌خواهد در زندگی به شما صدمات بسیار زیادی وارد کند و شما را به نابودی برساند بهتر است؛ حواستان را جمع کنید و هیچگاه گول ظاهر اطرافیانتان را نخورید تا مشکلی برایتان ایجاد نشود.

مهر
🕯 هیچگاه به دیگران در زندگی اعتماد نکنید با این کار برای خود مشکلات بسیار زیادی به وجود خواهید آورد و به دردسرهای بزرگی مواجه خواهید شد سعی کنید؛ راز دل خود را با کسی در میان نگذارید.

آبان
🕯 در زندگی خود اختلالاتی به وجود آورده اید بهتر است به خود تکانی بدهید تا بتوانید از پستی و بلندی های زندگی عبور کنید، و مشکلات آینده خود را از بین ببرید بتوانید به پیروزی و شادمانی نزدیک شوید.

آذر
🕯 مدتی است با اطرافیانتان دعوا و جر و بحث می کنید با این کار فقط خود را به دردسر های فراوان مواجه خواهید کرد و مشکلات بزرگی در زندگی تان به وجود می آورید،، بهتر است به اعصابتان مسلط باشید و خود را کنترل کنید.

دی
🕯 اگر هدفی در سر خود دارید باید برای هدفتان تلاش و کوشش خود را بالا ببرید تا بتوانید موفقیت و سربلندی را در زندگی خود به دست بیاورید و به آرامش و آسایش خیلی زود در آینده نزدیک شوید.

بهمن
🕯 هیچگاه اجازه ندهید که دیگران در مورد زندگی شما تصمیم گیری داشته باشند و به جای شما تصمیمات نابجایی برای زندگیتان بگیرند زیرا با این کار تان مشکلات بسیار زیادی در خود ایجاد خواهید کرد.

اسفند
🕯 عده بسیار زیادی هستند که در زندگی به شما حسادت می کند و می خواهند برایتان مشکلات بزرگی در آینده به وجود بیاورند،، بهتر است حواستان را جمع کنید تا گول ظاهر اطرافیانتان را نخورید و به نابودی نرسید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.