دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024 ساعت ×
 
فال شمع امروز پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱:۳۶
شناسه : 1507
5
اخبار طلا & سرگرمی فال شمع از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند توسط شخصی خاص و با تجربه در این زمینه تعبیر می‌شود
ارسال توسط : نویسنده : حانیه مقصودی فر منبع : گروه گردآوری خبر پایگاه اطلاع رسانی اخبار طلا
پ
پ

فال شمع از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند توسط شخصی خاص و با تجربه در این زمینه تعبیر می‌شود. برخی نیز اشکالی که موقع آب شدن شمع ایجاد می‌شود و یا رنگ نور شمع را به موضاعات خاصی ارتباط داده‌اند. بنابراین می‌توان فال را روشی برای شناخت آینده دانست ولی آیا واقعا می‌توان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را می‌توان بیان کرد؟ ما معتقدیم آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم. آینده نوشته نشده، سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است، پس کسی نمی‌تواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمی‌توانیم منکر پیش‌گویی‌های بزرگ تاریخ بشری بشویم. با ما همراه باشد.

فال شمع

فال شمع

فال شمع روز پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱

 فروردين 

🕯 سعی کنید؛ به دیگران در زندگی اعتماد نکنید آنها برایتان می خواهند مشکلات بزرگی به وجود بیاورند و شما را به نابودی برسانند،، سعی کنید؛ از عقل و هوش خود به خوبی استفاده کنید و در برابر مشکلات و سختی ها  از خود محافظت کنید.

 اردیبهشت  

🕯 با عجله در زندگی دست به کاری نزنید چون برایتان مشکلات بزرگی در آینده به وجود می آورد و شما را به دردسر های فراوانی در زندگیتان مواجه می کند بهتر است صبورانه کارهای خود را انجام دهید.

 خرداد  

🕯 از خلاقیت های خود در زندگی به خوبی استفاده کنید تا بتوانید خیلی زود به آرامش و آسایش دست پیدا کنید و خودتان را از تمام مشکلات و سختی ها در آینده نجات دهید. 

 تیر 

🕯 در زندگی به دیگران دروغ نگویید با این کار برای خود غم و اندوه بزرگی به وجود می آورید و ناامیدی را در زندگیتان سرازیر خواهید کرد،،  بهتراست در آینده با اطرافیانتان صادق باشید.

 مرداد  

🕯 هیچ گاه در زندگی خود را به فساد آلوده نکنید با اینکار برای خود مشکلات بسیار زیادی به وجود خواهید آورد و بدرد سر های فراوانی مواجه خواهید شد ،،سعی کنید هیچ گاه دست به کارهای نادرستی نزنید.

 شهریور  

🕯 بهتر است؛ مسئولیت پذیر باشید  و کارهایتان را خودتان به انجام برسانید تا بتوانید خیلی زود به پیروزی و خوشبختی دست پیدا کنید و آرامش را در زندگی تان سرازیر سازید.

 مهر 

🕯 شخصی در زندگی شخصی مورد حمایت شما قرار می‌گیرد و می‌خواهد موفقیت سربلندی را در آینده برایتان به وجود بیاورد بهتر است؛ نگرانی ها را از خود دور کنید و به سوی آرامش راهی شوید.

 آبان  

🕯 استرس و اضطراب را از خود دور کنید سعی کنید؛ با شجاعت به سوی موفقیت راهی شوید تا خیلی زود به آرامش برسید و پیروزی را در زندگیتان به دست بیاورید.

 آذر  

🕯 شخصی در صدد شماست که می خواهد برای تان مشکلات بزرگی در آینده به وجود بیاورد و شما را به نابودی برساند،، بهتر است حواستان را جمع کنید و گول ظاهر اطرافیانتان را نخورید.

 دی 

🕯 اگر در زندگی دلتنگ شخصی شده‌اید می‌توانید خیلی زود با او دیداری داشته باشید تا این دلتنگی از شما برطرف شود، و بتوانید آرامش و آسایش را در زندگی خود به وجود بیاورید.

 بهمن 

🕯 شما فردی شجاع و قدرتمندی هستید بهتر است؛ از حس ششم خود استفاده کنید و در مسیر های موفقیت راهی شوید تا بتوانید رشد و ارتقا بیابید و شادمانی را در آینده به دست بیاورید.

 اسفند 

🕯 باید تلاش و کوشش خود را در زمینه کاری و پولی بالا ببرید تا بتوانید به پیروزی و آرامش خودتان را نزدیک کنید و شادی و سربلندی را در آینده به دست بیاورید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.