پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024 ساعت ×
 
فال شمع امروز چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۳:۵۴
شناسه : 1757
4
اخبار طلا & سرگرمی فال شمع از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند توسط شخصی خاص و با تجربه در این زمینه تعبیر می‌شود
ارسال توسط : نویسنده : حانیه مقصودی فر منبع : گروه گردآوری خبر پایگاه اطلاع رسانی اخبار طلا
پ
پ

فال شمع از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند توسط شخصی خاص و با تجربه در این زمینه تعبیر می‌شود. برخی نیز اشکالی که موقع آب شدن شمع ایجاد می‌شود و یا رنگ نور شمع را به موضاعات خاصی ارتباط داده‌اند. بنابراین می‌توان فال را روشی برای شناخت آینده دانست ولی آیا واقعا می‌توان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را می‌توان بیان کرد؟ ما معتقدیم آینده در دست ماست و برای نگارش آن مختاریم. آینده نوشته نشده، سرنوشت و تقدیر هم اکنون درحال نگارش است، پس کسی نمی‌تواند از آنچه نوشته نشده به ما خبری بدهد اما از جهت دیگر هم نمی‌توانیم منکر پیش‌گویی‌های بزرگ تاریخ بشری بشویم. با ما همراه باشد.

فال شمع

فال شمع

فال شمع روز چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱

فروردين 

🕯 به زودی زندگیتان روبه‌رو خواهد شد و آرامش و آسایش در آینده نصیبتان می شود بهتر است قدر لحظات خوب زندگیتان را بدانید و خودتان را به سوی موفقیت راهی کنید.

اردیبهشت 

🕯 از دوستان ناباب خود در زندگی دوری کنید تا بتوانید خیلی زود به موفقیت و سربلندی دست پیدا کنید و شادی آرامش را در زندگی تان به دست بیاورید و غم واندوهی در وجود خود ایجاد نکنید.

خرداد 

🕯 بهتر است در زندگی به اعصابتان مسلط باشید و خودتان را کنترل کنید اگر با تندخویی با اطرافیان تان رفتار داشته باشید برای خود مشکلات بزرگی در آینده به وجود خواهید آورد. 

تیر  

🕯 دیگران را در زندگی زود قضاوت نکنید با این کار برای خود مشکلات فراوانی به وجود خواهید آورد و غم و اندوه بزرگی در زندگیتان سرازیر خواهد شد سعی کنید مراقب اخلاق و رفتار خود باشید.

مرداد 

🕯 به زودی از بند بیماری رهایی پیدا خواهید کرد و موفقیت و سربلندی را در زندگیتان به دست می آورید بهتر است فرد عجولی نباشید با صبر و حوصله به هدفهای خود خواهید رسید.

شهریور  

🕯 اگر قصد انجام کارهای مهمی را دارید بهتر است با بزرگتر از خود مشورت داشته باشید تا مشکلی در آینده برایتان سرازیر نشود بلکه بتوانید خودتان را از پستی و بلندی های زندگی عبور دهید.

مهر  

🕯 سعی کنید احساسات تان را در زندگی جدی بگیرید تا به دردسر ها و مشکلات بزرگی در آینده مواجه نشوید بلکه بتوانید خوشبختی و آرامش در زندگی تان به دست بیاورید و خود را به شادمانی برسانید. 

آبان  

🕯 از راه دور شخصی به دیدارتان می‌آید که موفقیت و سربلندی را در آینده برایتان به وجود خواهد آورد و شما را از غم واندوه نجات می دهد با دیدار این شخص احساس خوشایندی در وجودتان سرازیر می شود.

 آذر  

🕯 برای هدف خود تلاشتان را بالا ببرید شما می توانید خیلی زود از مشکلات رها شوید و به سوی خوشبختی قدم گذاری داشته باشید سعی کنید هیچگاه در کارهایتان تاخیر ایجاد نکنید.

دی  

🕯 خبری از جانب یکی از دوستانتان به گوشتان خواهد رسید که احساس پریشان حالی و ناامیدی در وجودتان به وجود می آورد و شما را ناراحت و غمگین می‌سازد بهتر است خودتان را در زندگی کنترل کنید.

 بهمن 

🕯 بزودی معاملات پولی و مالی در پیش دارید که سود و درآمد بسیار عالی به دست خواهید آورد بهتر است مال و اموال خود را در موسسات معتبر بانکی سرمایه گذاری کنید تا زندگیتان را تغییر و تحولات اساسی بدهید.

 اسفند 

🕯 در زندگی از افراد با اطلاعات بالا کمک بگیرید تا بتوانید خوشبختی و نشاط را در زندگی تان قرار دهید و خود را به هدف و آرزوی قلبیتان در زندگی نزدیک کنید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.