دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024 ساعت ×
 
فال قهوه مخصوص امروز پنجشنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۱
۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۰۸
شناسه : 1173
3
اخبار طلا & سرگرمی فال قهوه و پس از آن "تاروت" که  شهرتی جهانی نیز دارد بدون هیچ اساس علمی قادر به جذب تعدادی از افراد جامعه بوده بطوری که دیگر کار از سرگرمی در دورهمی های دوستانه گذشته و فالگیری برای پاره ای به عنوان یک شغل پنهان و البته بسیار پردرآمد تبدیل شده است
ارسال توسط : نویسنده : حانیه مقصودی فر منبع : گروه گردآوری خبر پایگاه اطلاع رسانی اخبار طلا
پ
پ

فال قهوه و پس از آن “تاروت” که  شهرتی جهانی نیز دارد بدون هیچ اساس علمی قادر به جذب تعدادی از افراد جامعه بوده بطوری که دیگر کار از سرگرمی در دورهمی های دوستانه گذشته و فالگیری برای پاره ای به عنوان یک شغل پنهان و البته بسیار پردرآمد تبدیل شده است.  بسیاری از رمالان با این ادعا که آینده را با تفاله های قهوه، بی کم و کاست پیش بینی می کنند، با واردکردن ضررهای مادی و معنوی بسیاری به مشتریان شان، به گذران زندگی می پردازند. برای خواندن فال قهوه امروز همراه ما باشید.

فال قهوه

فال قهوه

فال قهوه پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱

🌷 #فروردین سود مالی خوشحال‌كننده و ديدارهای سودمندی در انتظار توست.

🌻 #اردیبهشت نگرانی‌ها از تو دور شده. با دوستان دیداری تازه خواهی کرد و روحیه‌ات عوض می‌شود.

💐 #خرداد با يك دوست قديمی كه مدت‌ها از او بی‌خبر بوده‌ای، رابطه تازه‌ای برقرار خواهی‌کرد.

🌹 #تیر شما توانایی‌های زیادی در خود می‌بینید، اگر بتوانید از آن‌ها استفاده کنید، مطمئناً به نتیجه‌های خوبی دست پیدا خواهید کرد و همچنین یک خبر بسیار خوب و عالی از کسی که اصلا انتظارش را نداشتید دریافت خواهید کرد.

🥀 #مرداد تغییر بزرگی در زندگی‌ات پیش خواهد آمد که به کل زندگی شما را تکان می‌دهد و از این رو به آن رو می‌کند و باعث می‌شود که شما در مسیر بهتری قرار بگیرید.

🌼 #شهریور به زودی موقعیتی فراهم می‌شود که بتوانید بیش از پیش از داشته‌هایتان بهره ببرید که این موجب می‌شود انرژی‌تان چند برابر شود و انگیزه‌تان برای ادامه‌ی راهتان افزایش یابد.

🌷 #مهر فرصتی پیش می‌آید که می‌توانی تمام اشتباهات گذشته را جبران کنی و مسیر بهتری را طی کنی. این فرصت مناسب را از دست نده.

🌻 #آبان زندگی تان روی روال خواهد افتاد و تمام مشکلات تان به زودی از سر راه تان خواهند رفت؛ اما باید خودتان را باور داشته باشید و نگذارید مشکلات شما را از پا دربیاورند.

💐 #آذر این روزها اتفاقات خوشی برای‌تان خواهند افتاد که بسیار حالتان را خوب می‌کند و تمام اتفاقات بد گذشته از ذهن‌تان پاک می‌شود.

🌹 #دی گذشته آزاردهنده را بايد دور بریزید. به جای فكر كردن به آن بايد به آينده فكر كنید.

🥀 #بهمن موفقيت خوبی در زمينه مسائل مالی و اقتصادی به دست می‌آورید. كسی كه موفق‌تر است، رقيبان و حسودان بيشتری هم خواهد داشت. بدون توجه به آنها به كار خودتان ادامه دهید.

🌼 #اسفند از امروز بايد برای فردا و فرداها برنامه‌ريزی كنید. كسی كه طبق يك برنامه حركت كند به دور از هرگونه خيالبافی، به مقصود خود خواهد رسید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.