دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024 ساعت ×
 
فال و طالع بینی کائنات امروز شنبه ۱۸ تیرماه ۱۴۰۱
۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۲:۰۰
شناسه : 1234
7
اخبار طلا & سرگرمی فال کائنات یکی از روش‌های مرسوم در فالگیری است بسیاری از فالگیر ها از آن استفاده می کنند. بسیاری از افراد در زندگی شان خیلی فال می گیرند و یکی از دلایلی که فالگیری را باور می‌کنند این است که تمام حرف هایی که شخص فالگیر به آنها می گویند باور می کنند
ارسال توسط : نویسنده : حانیه مقصودی فر منبع : گروه گردآوری خبر پایگاه اطلاع رسانی اخبار طلا
پ
پ

فال کائنات یکی از روش‌های مرسوم در فالگیری است بسیاری از فالگیر ها از آن استفاده می کنند. بسیاری از افراد در زندگی شان خیلی فال می گیرند و یکی از دلایلی که فالگیری را باور می‌کنند این است که تمام حرف هایی که شخص فالگیر به آنها می گویند باور می کنند. پس اگر شما هم فال کائنات و حتی انواع فال باور دارید و یقین دارد که با فالگیری می توانید اتفاقات زندگیتان را رقم بزنید، هر چیزی که در فال برایتان پیش بینی می شود را توسط قانون جذب در زندگی واقعیت تان تجربه می کنید. با ما همراه باشید.

فال کائنات

فال کائنات

فال کائنات روز شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱

🎗فروردین 🦋

رازدار باشید. بهتر است برخی از مسائل را تا زمانی که وقت افشا کردنشان فرا نرسیده است پیش خود نگه دارید. برخی از مسائل را به هیچ وجه نباید با کسی در میان بگذارید.

🎗 اردیبهشت 🦋

خود را از احساساتتان جدا نکنید؛ زیرا گاهی راه‌های منطقی به تنهایی پاسخگو نیستند.

🎗 خرداد 🦋

اگر مدتی است روابط اجتماعی‌تان کم شده است، سعی کنید دوباره به اجتماع برگردید. دیگران جذب مهربانی روحیه با نشاط شما می‌شوند.

🎗 تیر 🦋

برخی تصمیم‌ها در آینده‌ی شما تأثیر بسزایی خواهند داشت. ممکن است تصمیمی‌ بگیرید که پشیمان شوید و زمان هرگز به عقب بر نخواهد گشت. پس قبل از اینكه هر تصمیمی ‌برای آینده‌ی خود بگیرید، تمام جوانب را خوب بررسی كنید.

🎗 مرداد 🦋

شما بسیار جاه‌طلب هستید. بهتر است قبل از اینکه مشکلات و سختی‌های نامطلوب، سد راهتان شود و در نیمه‌ی راه متوقفتان کند، خودتان دست از جاه‌طلبی بردارید.

🎗شهریور 🦋

شما بیش از اندازه به رویاهایتان اهمیت می‌دهید. بهتر است واقع‌بین تر باشید. از رویاها بیرون بیایید و در واقعیت زندگی کنید.

🎗مهر 🦋

مدتی تحت‌فشار بوده و خسته شده‌ای و احتياج به کمی استراحت داری. باید فرصتی بیابی تا خستگی‌ها را از تن به در کرده و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فكر كنی.

🎗 آبان 🦋

دست از رنگ‌های تيره بردار که روح تو را خسته و كسل می‌كنند. برای اينكه سرحال باشی و احساس شادی و طراوت كنی، سعی كن مدتی از رنگ‌های روشن و شاد استفاده كنی.

🎗 آذر 🦋

بهتر است بر اعصابت مسلط باشید و آرامشت را حفظ كنید. آنگاه بهتر می‌توانيد فکر کنيد و تصميم بگيريد. هيچ وقت با فکرهای آشفته دست به کار جدیدی نزنيد.

🎗 دی 🦋

بايد بتوانی به خودت روحيه بدهی. به سلامت روح و جسمت بیشتر اهمیت بده. با ورزش، پياده‌روی یا… روحیه‌ات عوض خواهد شد.

🎗 بهمن 🦋

بايد بررسی كنی كه چه كاری با روحيه و استعداد تو هماهنگی دارد سپس در آن كار تخصص پيدا كنی تا از نظر مالی به سطح بالایی برسی.

🎗اسفند 🦋

بايد به طور جدی فكر كنی تا بتوانی تغييرات تازه‌ای در حیطه‌ی كار خود به وجود بياوری. اين تغييرات بايد طوری باشد كه کمی وقت آزادت را بیشتر کرده و در عين حال درآمد بيشتری برای تو داشته باشد.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.