پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024 ساعت ×
 
فال و طالع بینی کائنات امروز پنجشنبه ۳۰ تیرماه ۱۴۰۱
۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۲:۴۸
شناسه : 1818
5
اخبار طلا & سرگرمی فال کائنات یکی از روش‌های مرسوم در فالگیری است بسیاری از فالگیر ها از آن استفاده می کنند. بسیاری از افراد در زندگی شان خیلی فال می گیرند و یکی از دلایلی که فالگیری را باور می‌کنند این است که تمام حرف هایی که شخص فالگیر به آنها می گویند باور می کنند
ارسال توسط : نویسنده : حانیه مقصودی فر منبع : گروه گردآوری خبر پایگاه اطلاع رسانی اخبار طلا
پ
پ

فال کائنات یکی از روش‌های مرسوم در فالگیری است بسیاری از فالگیر ها از آن استفاده می کنند. بسیاری از افراد در زندگی شان خیلی فال می گیرند و یکی از دلایلی که فالگیری را باور می‌کنند این است که تمام حرف هایی که شخص فالگیر به آنها می گویند باور می کنند. پس اگر شما هم فال کائنات و حتی انواع فال باور دارید و یقین دارد که با فالگیری می توانید اتفاقات زندگیتان را رقم بزنید، هر چیزی که در فال برایتان پیش بینی می شود را توسط قانون جذب در زندگی واقعیت تان تجربه می کنید. با ما همراه باشید.

فال کائنات

فال کائنات

فال کائنات روز پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱

🎗فروردین 🦋

افکار منفی را کنار بگذارید سعی کنید به چیزهای مثبت فکر کنید تا با آن‌ها روبه‌رو شوید. روزهای خوبی را پیش رو دارید.

🎗 اردیبهشت 🦋

فرصتی برایتان پیش خواهد آمد که می‌توانید با استفاده از آن تمام اشتباهات و تجربیات گذشته‌تان را جبران نمایید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.

🎗 خرداد 🦋

فعالیت کردن شما نسبت به قبل کم شده است. مثل قبل فعال باشید و نگذارید که تنبلی بر شما غلبه کند. شما بسیار پر انرژی و باهوش هستید.

🎗 تیر 🦋

مهربان و با محبت هستید. شخصی در حق شما بدی کرده است،او از کارش پشیمان است و شما بهتر است آن را ببخشید و کینه‌ای به دل نداشته باشید.

🎗 مرداد 🦋

روزهای خوب و خوشی را در راه دارید که باید از آن استفاده لازم را ببرید، چراکه بهترین فرصتی است که می‌توانید حرف‌های دلتان را بزنید.

🎗شهریور 🦋

مشکلات زندگی سبب شده است که دیگر انگیزه و هدفی برای زندگی کردن نداشته باشید. مطمئن باشید که با صبر همه چیز درست شده و از قبل هم خیلی بهتر خواهد شد.

🎗مهر 🦋

آنچه را از دست داده اید دوباره به دست خواهید آورد و در جستجوی هرچه هستید، آن را خواهید یافت و از نگرانی و پریشانی نجات می‌یابید.

🎗 آبان 🦋

در زندگی همواره به هر که میتوانید محبت کنید آن هم بدون منت و چشم‌داشت، روزی که فکرش را هم نمی‌کنید محبتهایتان به کمکتان می‌آیند.

🎗 آذر 🦋

همیشه در زندگی خود را به جای دیگران بگذارید، آنچه را برای خود نمی‌پسندید برای دیگران هم نپسندید.

🎗 دی 🦋

بین دو راهی قرارگرفته‌اید و نمیدانید چه تصمیمی به ضرر یا به نفع‌تان خواهد بود. گاهی لازم است در زندگی ریسک کنید.

🎗 بهمن 🦋

فرصت بسیار خوبی را در زندگی از دست داده‌اید ولی  نباید غصه بخورید. سعی کنید به فرصت‌های دیگری که در مسیرتان قرار می‌گیرد، فکر کنید.

🎗اسفند 🦋

خودتان را درگیر مسئله‌ای کرد‌ه‌اید که اهمیت ندارد ولی آن را برای خودتان بسیار بزرگ کرده‌اید، لطفاً از بزرگ نشان دادن مسائل بی ارزش خودداری کنید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.