دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024 ساعت ×
 
فال و طالع بینی کائنات امروز چهارشنبه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۱
۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۰۶
شناسه : 1465
3
اخبار طلا & سرگرمی فال کائنات یکی از روش‌های مرسوم در فالگیری است بسیاری از فالگیر ها از آن استفاده می کنند. بسیاری از افراد در زندگی شان خیلی فال می گیرند و یکی از دلایلی که فالگیری را باور می‌کنند این است که تمام حرف هایی که شخص فالگیر به آنها می گویند باور می کنند
ارسال توسط : نویسنده : حانیه مقصودی فر منبع : گروه گردآوری خبر پایگاه اطلاع رسانی اخبار طلا
پ
پ

فال کائنات یکی از روش‌های مرسوم در فالگیری است بسیاری از فالگیر ها از آن استفاده می کنند. بسیاری از افراد در زندگی شان خیلی فال می گیرند و یکی از دلایلی که فالگیری را باور می‌کنند این است که تمام حرف هایی که شخص فالگیر به آنها می گویند باور می کنند. پس اگر شما هم فال کائنات و حتی انواع فال باور دارید و یقین دارد که با فالگیری می توانید اتفاقات زندگیتان را رقم بزنید، هر چیزی که در فال برایتان پیش بینی می شود را توسط قانون جذب در زندگی واقعیت تان تجربه می کنید. با ما همراه باشید.

فال کائنات

فال کائنات

فال کائنات روز چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱

♥️ فروردین 

🌈اگر در زندگی وابسته به شخصی هستید باید برای آن شخص تلاش کنید تا بتوانید به دستش بیاورید، و خودتان را به هدف و خواسته های قلبی تان نزدیک کنید،، اگر بی گدار به آب بزنید مشکلات بزرگی در زندگی خود به وجود می آورید.

♥️ ارديبهشت 

🌈 مراقب سلامتی خود در زندگی باشید بهتر است؛ غذاهای مفید مصرف کنید تا همیشه تنی سالم و تندرست داشته باشید و خوشبختی و آرامش را در زندگی تان به دست بیاورید،، هیچگاه احساس ناامیدی در زندگی خود نکنید.

♥️ خرداد 

🌈 به زودی اتفاقات خوب خوشایندی در زندگی برایتان رخ خواهد داد بهتر است ؛حواستان را جمع کنید چون شخصی در صدد شماست که می‌خواهد مشکلات بسیاری در آینده برایتان به وجود بیاورد و شما را به دردسر بیندازد.

♥️تیر 

🌈 موضوعی ذهن شما را درگیر خودش کرده است بهتر است؛ افکارتان را از مشکلات و سختی‌ها نجات دهید تا بتوانید به هدف و خواسته های قلبی تان برسید و مشکلات زندگی تان را از بین ببرید،، شما فردی شجاع و قدرتمندی در زندگیتان هستید.

♥️ مرداد 

🌈 از دروغ گفتن به خانواد و دوستان خود دست بردارید که شما را به نابودی و شکست مواجه می کند،، بهتر است؛ با اطرافیانتان صادق باشید تا به موفقیت و سربلندی در زندگیتان  برسید.

♥️ شهریور 

🌈 غم و اندوه زندگی تان از بین خواهد رفت شما می توانید به هدف های تان نزدیک شوید و پیروزی را در آینده به دست بیاورید،، سعی کنید؛ استرس و اضطراب را از خود دور کنید تا زندگیتان را به نحو احسن بسازید.

♥️ مهر 

🌈 در صدد انجام کارهای مهمی در زندگیتان هستید،، سعی کنید؛ باهوش و زیرک باشید تا بتوانید از مشکلات گذر کنید و خودتان را به هدف و خواسته های قلبی تان  نزدیک کنید،، سعی کنید انرژی های منفی را از خود دور کنید.

♥️ آبان 

🌈 به مجلسی بزرگ و دوست داشتنی دعوت خواهید شد در این مجلس دیدار با دوستان و اقوام دارید که احساس خوشایندی برای تان به وجود می آورد باعث می‌شود،، بتوانید به هدف و موفقیت دست پیدا کنید.

♥️ آذر 

🌈 دست به کارهای خواهید زد که مشکلات بسیار زیادی در آینده برایتان به وجود می آورد و شما را به نابودی می رساند،، بهتر است بخوبی از کارهای زندگیتان را به انجام برسانید تا بتوانید موفقیت را در زندگی خود سرازیر کنید.

♥️ دی 

🌈 از دوستان ناباب خود در زندگی دوری کنید زیرا برای تان مشکلات بسیار زیادی در آینده به وجود می آورد و شما را به دردسر های بزرگ می اندازند،، بهتر است؛ با کسانی در رفت و آمد باشید که مشکلات و سختی ها را از سر راهتان  برمی دارند.

♥️ بهمن 

🌈 کینه و کینه توزی های بیهوده را کنار بگذارید تا بتوانید به هدفتان برسید و مشکلات زندگی تان را از بین ببرید،، شما فرد فعالی در زندگیتان هستید به زودی تمام مشکلات و سختیها از سر راهتان برداشته خواهد شد.

♥️اسفند 

🌈 با مشکلات بسیار زیادی در آینده روبرو خواهید شد،، بهتر است اعتماد به نفس خود را تقویت کنید تا بتوانید به هدف تان نزدیک شوید و سربلندی و مقامات بالا را در آینده به دست بیاورید.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.