یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت ×
 
فال و طالع بینی کائنات امروز یکشنبه ۵ تیرماه ۱۴۰۱
۰۴ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸
شناسه : 494
6
اخبار طلا & سرگرمی فال کائنات یکی از روش‌های مرسوم در فالگیری است بسیاری از فالگیر ها از آن استفاده می کنند. بسیاری از افراد در زندگی شان خیلی فال می گیرند و یکی از دلایلی که فالگیری را باور می‌کنند
ارسال توسط : نویسنده : حانیه مقصودی فر منبع : گروه گردآوری خبر پایگاه اطلاع رسانی اخبار طلا
پ
پ

فال کائنات یکی از روش‌های مرسوم در فالگیری است بسیاری از فالگیر ها از آن استفاده می کنند. بسیاری از افراد در زندگی شان خیلی فال می گیرند و یکی از دلایلی که فالگیری را باور می‌کنند این است که تمام حرف هایی که شخص فالگیر به آنها می گویند باور می کنند. پس اگر شما هم فال کائنات و حتی انواع فال باور دارید و یقین دارد که با فالگیری می توانید اتفاقات زندگیتان را رقم بزنید، هر چیزی که در فال برایتان پیش بینی می شود را توسط قانون جذب در زندگی واقعیت تان تجربه می کنید. با ما همراه باشید.

فال و طالع بینی کائنات

فال و طالع بینی کائنات

♥️ فروردین 

🌈اگر بخواهید بدون فکر و اندیشه دست بکاری بزنید به دردسر های فراوانی مواجه خواهید شد و مشکلات بزرگی برای خود در زندگی سرازیر خواهید کرد،، بهتراست افکارتان را تقویت کنید تا به پیروزی برسید. 

♥️ ارديبهشت 

🌈 خبرهای خوب و خوشایندی از طرف شخصی به گوش می‌رسد که موفقیت و سربلندی را در زندگی برایتان به وجود می‌آورد،، شما را از پستی و بلندی های زندگی عبور می دهد و به آرامش می‌رساند.

 خرداد 

🌈از مشکلات زندگی هراسی به دل خود راه ندهید،، با شجاعت و قدرت بسیاری که در وجودتان نهفته است با مشکلات بجنگید و موفقیت و سربلندی را در آینده به دست بیاورید.

♥️تیر 

🌈 سعی کنید؛ در زندگی به کسی اعتماد نکنید این روزها کسی قابل اعتماد نیست ممکن است برایتان مشکلات زیادی به وجود بیاورد و شما را به نابودی و شکست در آینده مواجه کند.

♥️ مرداد 

🌈 فعالیت کاری تان را بالا ببرید تا بتوانید موفقیت را به دست بیاورید و خودتان را از مشکلات و سختی ها نجات دهید،، سعی کنید؛ همیشه انرژی های مثبتی در وجود خود داشته باشید تا به پیروزی برسید.

♥️ شهریور 

🌈 هیچگاه دست به کارهای نادرستی در زندگیتان نزنید که برای تان مشکلات بزرگی به وجود می‌آورد و شما را به دردسر های بزرگی می‌اندازد بهتر است؛ حواستان را جمع کنید تا به نابودی و شکست مواجه نشوید.

♥️ مهر 

🌈 بزودی ازدواجی در پیش رو خواهید داشت که برایتان موفقیت و سربلندی را در آینده به وجود می‌آورد شمارا از مشکل و سختی ها نجات می‌دهد،، و بسوی آرامش و آسایش در حال حرکت می اندازد.

♥️ آبان 

🌈 شخصی در زندگی شما می‌خواهد مداخله‌های بی جایی داشته باشد و برای تان مشکلات بسیار زیادی را به وجود بیاورد،، بهتر است حواستان را جمع کنید تا گره در کارتان ایجاد نشود.

♥️ آذر 

🌈سعی کنید؛ برای اهداف مورد نظر خود تلاش بیشتری داشته باشید تا بتوانید ثمره کار و تلاش تان را به دست بیاورید،، و موفقیت را در زندگیتان ایجاد کنید هیچگاه احساس ناامیدی در زندگیتان نکنید.

♥️ دی 

🌈بهتر است مراقب سرمایه خود در زندگی باشید شخصی می خواهد ازشما اخاذی کند و مشکلات فراوانی در آینده برایتان به وجود بیاورد سعی کنید؛ حواستان را جمع کنید تا به نابودی و شکست مواجه نشوید.

♥️ بهمن 

🌈 در زندگی راهی سفری خواهید شد که برایتان موفقیت و سربلندی را در آینده به وجود می‌آورد شما را از مشکلات و سختی ها نجات می‌دهد،، و خوشبختی و آرامش در آینده برایتان سرازیر می کند. 

♥️ اسفند 

🌈 با زود قضاوت کردن دیگران مشکلات فراوانی در آینده برای خود به وجود خواهید آورد،، که مشکلات بزرگی برایتان به وجود می آورد و شما را به نابودی و شکست می‌اندازد.


گروه گردآوری خبر پایگاه اطلاع رسانی اخبار طلا

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.