یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت ×
 
فال چای مخصوص روز شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱
۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱:۱۵
شناسه : 1566
2
اخبار طلا & سرگرمی فال چای كه قدمتي 3 هزار ساله دارد يكي از روش هاي رايج و مورد علاقه آينده نگري است كه در حال حاضر نيز براي طالع بيني و همچنين در محافل دوستانه به عنوان سرگرمي از آن استفاده ميشود
ارسال توسط : نویسنده : حانیه مقصودی فر منبع : گروه گردآوری خبر پایگاه اطلاع رسانی اخبار طلا
پ
پ

فال چای كه قدمتي ۳ هزار ساله دارد يكي از روش هاي رايج و مورد علاقه آينده نگري است كه در حال حاضر نيز براي طالع بيني و همچنين در محافل دوستانه به عنوان سرگرمي از آن استفاده ميشود .اساس اين فال نيز مثل اغلب روش هاي ديگر طالع بيني بر اين باور استوار است كه ضمير برتر با راهنمايي كردن دست و كنترل ارتعاشات آن اشكال و علايمي را كه براي جواب دادن به پرسش مان لازم است، ايجاد ميكند. در مورد اين فال گفته شده است كه براي افراد تازه كار مشاهده نقوش ايجاد شده و نتيجه گيري از آنها كار نسبتا دشواري است ولي با اندكي تجربه اين كار آسانتر ميشود تا حدي كه به گفته بعضي از طالع بينان براي يك فالگير با تجربه خواندن تفاله هاي چاي با خواندن كتاب معمولي هيچ فرقي ندارد.

فال چای

فال چای

فال چای شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱

🍂فروردین

🌈 هیچگاه در زندگی به دیگران اعتماد نکنید این روزها کسی قابل اعتماد نیست ممکن است برایتان دردسرهای زیادی را به بار بیاورد و شما رادر امورات زندگیتان شکست دهند.

🍂اردیبهشت

🌈 با صدمه زدن به اطرافیانتان هیچگاه به موفقیت نخواهید رسید بلکه شکست و ناامیدی در شما ایجاد می شود و مشکلات فراوانی در وجود شما به وجود می آید.

🍂خرداد

🌈 بهتر است ناامیدی را از خود دور کنید به خداوند امیدوار باشید که اتفاقات دل انگیزی در راه است شما را خوشبخت و شادکام خواهد کرد.

🍂تیر

🌈 به زودی در زندگیتان آرامش و آسایش را به دست خواهید آورد مشکلات خود را برطرف می کنید و زندگی تان سر و سامان خواهد گرفت.

🍂مرداد

🌈 با مشکلات عاطفی در زندگی خود رو به رو می شوید که مدام جر و بحث های بیهوده با همسرتان در زندگی دارید با این کارتان با مشکلات زیادی روبرو می شوید.

🍂شهریور

🌈 به زودی در امورات زندگی تان به موفقیت های بالای خواهید رسید سربلندی را در زندگی به دست خواهید آورد شما فرد موفقی در زندگی خود خواهید شد سعی کنید سپاسگزار نعمت های فراوان خداوند باشید. 

🍂مهر

🌈 شما به شخصی درزندگی وابسته شده اید که با این کارتان به دردسرهای بزرگ مواجه خواهید شد سعی کنید به این شخص وابسته نشوید که مشکلات خیلی زیادی در شما ایجاد می کند.

🍂آبان

🌈 به زودی در امورات زندگی تان خبرهای خوشحال کننده ای به گوشتان خواهد رسید که باعث خوشحالی و شادمانی در شما می شود موفقیت و سربلندی را در شما به وجود می آورد.

🍂آذر

🌈 خوشبختی و نشاط در زندگی شما سرازیر میشود سعی کنید با عجله دست به کاری نزنید تا مرتکب اشتباهاتی نشوید موفقیت و سربلندی در شما به وجود بیاید.

🍂دی

🌈 بزودی با مشکلات پولی و مالی در زندگیتان روبه رو می شوید که باعث ناراحتی و رنجش در شما می شود و مشکلات زندگی شما را زیادتر خواهد کرد.

🍂بهمن

🌈 شما در زندگی تان بهتر است برای خود برنامه ریزی کنید تا ببندی بیماری مبتلا نشوید بتوانید خوشبختی و شادکامی را در خود به وجود بیاورید. 

🍂اسفند

🌈 در زندگیتان با مشکلات عشقی روبه‌رو شده اید سعی کنید با احتیاط کارهایتان را به انجام برسانید تا مرتکب اشتباهاتی نشوید بلکه سربلندی و خوشبختی در زندگی نصیبتان شود.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.