چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024 ساعت ×
 
کاهش قیمت‌ها ادامه دارد
۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷
شناسه : 4203
5
استاد محمد کشتی آرای عنوان نمود بازگشت قیمت سکه به کانال ۲۷ میلیون تومان
ارسال توسط : منبع : گروه گردآوری خبر ؛ پایگاه اطلاع رسانی اخبار طلا
پ
پ

بازگشت قیمت سکه به کانال ۲۷ میلیون تومان / کشتی‌آرای: کاهش قیمت‌ها ادامه دارد

استاد محمد کشتی آرای ؛ کارشناس بازار طلا و جواهر با تأکید براینکه برنامه سفر رئیس جمهور به افریقا موجب کاهش قیمت طلا و ارز شده است، گفت: قیمت سکه نسبت به دیروز ۴۵۰ هزار تومان کاهش یافت.

استاد محمد کشتی‌آرای ؛  کارشناس رسمی دادگستری در حوزه طلا ؛ جواهرات و مسکوکات در ارتباط با وضعیت فعلی بازار طلا و سکه، اظهار داشت: بازار طلا از ابتدای هفته جاری بعد از ۲ هفته ثبات برخلاف قیمت‌های جهانی، روند کاهشی را در پیش گرفته است.

کارشناس بازار طلا و جواهر ؛ علت کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و ارز طی روز جاری را برنامه سفر رئیس جمهور به آفریقا اعلام کرد و گفت: سفرهای اخیر اقای رئیسی و برقراری روابط اقتصادی با کشورها، ثبات نسبی قیمت ارز در هفته ‌های اخیر، خبرهای مثبت سیاسی و اقتصادی و نزدیک شدن به ایام محرم می تواند باعث ادامه روند کاهشی قیمت‌ها در بازار شود.

وی با اشاره به افزایش طلای جهانی در روز جاری، گفت: با این حال اما قیمت سکه نسبت به دیروز ۴۵۰ هزار تومان کاهش یافته و به کانال ۲۷ میلیون تومان بازگشته است.

به گفته این کارشناس بازار سکه و طلا ، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم با ۴۵۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز  ۲۵ میلیون تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز با ۴۵۰ هزار تومان کاهش به ۲۷ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی با ۲۵۰ هزار تومان کاهش به ۱۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی با ۲۰۰ هزار تومان کاهش ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

استاد کشتی آرای با بیان اینکه حباب سکه برای اولین بار در یک سال گذشته به زیر ۵ میلیون تومان رسیده است؛ گفت: هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش ۲۵ هزار تومانی به قیمت ۲ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان رسیده است.

وی ضمن تأکید بر خروج سوداگران از بازار طلا و سکه تصریح کرد: وضعیت خرید و فروش در بازار هم اکنون کاملاً عادی است و فقط خریداران واقعی در بازار حضور دارند.


با تشکر از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم / گروه گردآوری خبر ؛ پایگاه اطلاع رسانی اخبار طلا

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.