جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024 ساعت ×
 
خلاصه داستان به همراه اسامی بازیگران سریال کره ای سر آستین قرمز
۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱:۳۲
شناسه : 1350
2
در این مطلب توضیحات کاملی در خصوص سریال کره ای سر آستین قرمز می خوانید، با ما همراه باشید.
ارسال توسط :
پ
پ

سریال کره ای سر آستین قرمز مجموعه عاشقانه است که در سال ۲۰۲۱ به کارگردانی کیم هو یانگ ساخته شد و مورد توجه قرار گرفت. این سریال وارد شبکه نمایش خانگی شده است و می توانید آن را تماشا کنید.

خلاصه داستان سریال سر آستین قرمز

سریال سر آستین قرمز بر اساس رمانی با همین عنوان به قلم کانگ می-کانگ ساخته شده و ماجراهای آن در قرن هیجدهم رخ می دهد.  در این سریال کره ای شاهد هستیم یی سان بعد از  از پدرش ولیعهد می شود اما به دلیل اختلافات خانوادگی توطئه هایی علیه وی شکل می گیرد. در این میان ولیعهد عاشق دختری به نام دوک ایم می شود.

این دختر شاد و سر زنده  از خدمتکاران درباری است. او وقتی موظف می شود به یک مراسم خاکسپاری سلطنتی برود برای اولین بار ولیعهد را ملاقات می کند. ولیعهد آن روز برای خداحافظی با مادربزرگش آمده و البته حضورش مخفیانه است. ملاقات این دو نفر به رویدادهای عاشقانه ای منجر می شود که در طول سریال شاهد آن هستیم.

نکته مهم درباره دوک ایم این است که  او دوست دارد آن طور که می خواهد زندگی کند و اصلا نمی پسندد که فقط یکی از زنان پادشاه باشد.

این سریال کره ای که در آی ام دی بی نمره ۸٫۶ را به دست آورده در ۱۷ قسمت ساخته و پخش شده است.

بازیگران سریال سر آستین قرمز

جون هولی، سه‌یونگ لی، جانگ هیه جین، لی دوک هوا، جی یانگ پارک، کانگ هون، لی جو وون و چوی جونگ هوو در سریال سر آستین قرمز بازی کرده اند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.