جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024 ساعت ×
 
زلزله بندرعباس چه خساراتی وارد کرده است؟ + جزئیات
۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷
شناسه : 3127
3
اخبار طلا و اجتماعی بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشور، شدت این زلزله ۵ و چهار دهم ریشتر و عمق آن در ۱۴ کیلومتری زمین اعلام شد.
ارسال توسط : نویسنده : حانیه مقصودی فر منبع : گروه گردآوری خبر پایگاه اطلاع رسانی اخبار طلا
پ
پ

بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشور، شدت این زلزله ۵ و چهار دهم ریشتر و عمق آن در ۱۴ کیلومتری زمین اعلام شد. بر این اساس این زلزله ساعت ۱۳ و ۲۴ دقیقه و در فاصله ۳۲ کیلومتری بخش فین از توابع شهرستان بندرعباس رخ داده است.  مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: بلافاصله پس از زلزله با دهیاران منطقه تماس گرفته شد و تیم‌های ارزیاب برای بررسی خسارت‌های احتمالی به منطقه اعزام شدند.

زلزلهمهرداد حسن زاده افزود: به اتفاق بخشدار فین از منطقه بازدید میدانی داشتم و در این بازدید و بازدید‌های دیگری که از دهستان سیاهو انجام شد، خوشبختانه خسارات جانی و مالی مشاهده نشد.
پیش از این نیز زلزله‌های دیگری در این منطقه رخ داده است که مهمترین آن‌ها دو زمین لرزه به بزرگی ۶ و چهار، و ۶ و سه دهم ریشتر یکشنبه ۲۳ آبان پارسال رخ داد.
براثر این دو زمین لرزه در حوالی فین سه هزار و ۲۰۰ خانه آسیب دید که به گفته مسئولان از این شمار دو هزار و ۵۰۰ خانه نیازمند بازسازی و ۷۰۲ خانه هم نیازمند تعمیر اعلام شد.
این دو زمین لرزه همچنین به بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان به راه‌های روستایی هرمزگان خسارت وارد کرد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.