جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024 ساعت ×
 
ساعت دقیق پخش و تکرار سریال راز ناتمام از شبکه یک
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸
شناسه : 2381
4
زمان پخش و تکرار سریال راز ناتمام از شبکه یک در این مطلب توضیحات کاملی در خصوص سریال راز ناتمام به همراه زمان پخش آن از شبکه یک را می خوانید.
ارسال توسط : منبع : گروه گردآوری خبر پایگاه اطلاع رسانی اخبار طلا
پ
پ

سریال راز ناتمام به کارگردانی و تهیه‌ کنندگی امین امانی با مضمونی تاریخی‌ و سیاسی بزودی از شبکه یک سیما پخش می شود و دوستداران سریال های تلویزیونی می توانند به تماشای آن بپردازند.

مجموعه تلویزیونی «راز ناتمام» از روز شنبه (۲۲ مرداد ۱۴۰۱)، جایگزین سریال شب دهم در شبکه یک سیما خواهد شد. این سریال با مضمونی تاریخی و سیاسی به کارگردانی امین امانی در سال ۱۴۰۱ تولید گردیده است.

«راز ناتمام»، در کش و قوس یک ماجرای امنیتی به زندگی پرفراز و نشیب شهید محمدجواد باهنر می‌ پردازد که در فعالیت‌ های پرثمرش، سوابق مبارزاتی علیه رژیم ستم‌شاهی و بارها محکومیت به زندان دارد و پس از انقلاب اسلامی نیز وزیر آموزش و پرورش و سپس دومین نخست‌ وزیر دولت جمهوری اسلامی ایران بوده است.

فرهاد جم، نگین معتضدی، رامین راستاد، بهرام ابراهیمی، سیدجواد هاشمی، شهرام عبدلی، مریم کاویانی، مریم خدارحمی، مهدی امینی‌ خواه، مسعود رحیم‌ پور و مهدی کوشکی از جمله نقش آفرینان این سریال پر بازیگر هستند.

سریال راز ناتمام هر شب ساعت ۲۲:۱۰ روی آنتن شبکه یک خواهد رفت و ساعت ۸:۳۰ و ۱۵ روز بعد تکرار می شود.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.