جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024 ساعت ×
 
ساعت دقیق پخش و تکرار سریال شب دهم از شبکه یک
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰:۴۶
شناسه : 2082
2
زمان پخش و تکرار سریال شب دهم از شبکه یک در این مطلب توضیحات کاملی در خصوص سریال شب دهم به همراه زمان پخش آن از شبکه یک سیما خواهیم داشت.
ارسال توسط : منبع : گروه گردآوری خبر پایگاه اطلاع رسانی اخبار طلا
پ
پ

شبکه یک سیما بعد از پایان مجموعه تلویزیونی پازل،سریال شب دهم  با بازی زیبای حسین یاری را پخش می کند. سریالی که به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۳۸۰ تولید شده بود و یکی از سریال های ماندگار تلویزیون به شمار می رود.

مجموعه تلویزیونی «شب دهم» از روز جمعه (۷ مرداد ۱۴۰۱)، جایگزین سریال پازل در شبکه یک سیما خواهد شد. این سریال به یاد ماندنی به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۳۸۰ ساخته شده است.

قصه سریال شب دهم در اواخر حکومت رضاخان در تهران رخ می‌ دهد. فردی به نام حیدر خوش‌ مرام که از لات‌ های تهران قدیم است، خواهان ازدواج با دختری از تبار قاجار می‌ شود و آن دختر شرط ازدواج با حیدر را اجرای تعزیه در ۱۰ شب ماه محرم قید می‌ کند، اتفاق‌ هایی که در جریان تعزیه برای حیدر رخ می‌ دهد شخصیت او را دگرگون می‌ کند و انسانی پاک و با ایمان می‌ شود.

حسین یاری، کتایون ریاحی، رویا تیموریان، پرویز فلاحی پور، ثریا قاسمی، محمود پاک نیت و آتش تقی پور از جمله هنرمندانی اند که در این سریال بازی کرده اند.

سریال شب دهم هر شب ساعت ۲۲:۱۰ روی آنتن شبکه یک خواهد رفت و ساعت ۸:۳۰ و ۱۵ روز بعد تکرار می شود.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.