جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024 ساعت ×
 
ساعت دقیق پخش و تکرار سریال پهلوانان نمی میرند از شبکه آی فیلم
۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۲:۰۲
شناسه : 1209
2

سریال خاطره انگیز پهلوانان نمی میرند به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی حسن بشکوفه از روز پنجشنبه ۱۶ تیر از شبکه آی فیلم پخش می شود و دوستداران این سریال محبوب می توانند به تماشای آن بپردازند. مجموعه تلویزیونی پهلوانان نمی میرند از روز پنجشنبه (۱۶ تیر ۱۴۰۱)، جایگزین سریال بازی نقاب ها در شبکه آی فیلم شده است. این سریال […]

ارسال توسط : منبع : گروه گردآوری خبر پایگاه اطلاع رسانی اخبار طلا
پ
پ

سریال خاطره انگیز پهلوانان نمی میرند به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی حسن بشکوفه از روز پنجشنبه ۱۶ تیر از شبکه آی فیلم پخش می شود و دوستداران این سریال محبوب می توانند به تماشای آن بپردازند.

مجموعه تلویزیونی پهلوانان نمی میرند از روز پنجشنبه (۱۶ تیر ۱۴۰۱)، جایگزین سریال بازی نقاب ها در شبکه آی فیلم شده است. این سریال پرطرفدار به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۳۴۷۶ تولید شده است.

داستان سریال تلویزیونی «پهلوانان نمی میرند» در گذشته های دور و در زمان قاجار روایت می شود، در شهری که پهلوانانش مورد اعتماد و احترام همه مردم شهر هستند، اما ناگهان دستی پلید، پهلوان اول شهر را به قتل می رساند و بعد از مراسم خاکسپاری باز هم دامنه این قتل ها متوقف نمی شود و ادامه پیدا می کند.

جمشید مشایخی، فخری خوروش، عبدالرضا اکبری، کتایون ریاحی و هادی مرزبان از جمله هنرمندانی اند که در این سریال بازی کرده اند.

سریال پهلوانان نمی میرند هر شب ساعت ۲۰:۰۰ روی آنتن شبکه آی‌ فیلم فارسی می‌رود و تکرار آن نیز در ساعت‌ های ۰۴:۰۰ بامداد و ۱۲:۰۰ روز بعد پخش می‌ شود.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.