جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024 ساعت ×
 
ساعت دقیق پخش و تکرار سریال گارد ساحلی از شبکه آی فیلم
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
شناسه : 2409
6
زمان پخش و تکرار سریال گارد ساحلی از شبکه آی فیلم در این مطلب توضیحات کاملی در خصوص سریال گارد ساحلی به همراه زمان پخش آن از شبکه آی فیلم را می خوانید.
ارسال توسط : منبع : گروه گردآوری خبر پایگاه اطلاع رسانی اخبار طلا
پ
پ

شبکه آی فیلم فارسی با اتمام مجموعه تلویزیونی دیوار، سریال گارد ساحلی به کارگردانی محسن شاه‌ محمدی و تهیه‌ کنندگی هومن کبیری را پخش می کند.

مجموعه تلویزیونی «گارد ساحلی» از روز سه شنبه (۱۸ مرداد ۱۴۰۱)، جایگزین سریال دیوار در شبکه آی فیلم فارسی خواهد شد. این سریال پلیسی به کارگردانی محسن شاه محمدی در سال ۱۳۸۴ تولید شده است.

داستان سریال درباره ی یک تاجر تهرانی است که در ۷۰ کیلومتری بندرعباس در بندر خمیر گم شده است. سارا دختر او به همراه امیر همسرش به این محل می آیند تا ردپایی از پدر پیدا کنند. قاچاقچی ها امیر را برای دیدن پدرزنش با خود می برند، اما او بازنمی گردد و این مساله پای استوار ثوبان را به ماجرا باز می کند و او مامور یافتن پدر سارا می شود.

اکبر زنجانپور، سهیلا رضوی، علی مردانه، حدیث فولادوند، کیوان محمودنژاد، ایرج راد، احمد نجفی، عنایت بخشی، فریده گرمساری، بهرام ابراهیمی، مهدی تقی نیا، شاه علی سرخانی و الهام پاوه نژاد از جمله هنرمندانی اند که در این سریال بازی کرده اند.

سریال گارد ساحلی هر روز ساعت ۱۶ از شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرار آن را در ساعات ۰۰:۰۰ و ۸ صبح روز بعد می توانید ببینید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.