پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
 
معرفی کامل سریال خانم نظافتچی به همراه عکس
۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
شناسه : 2931
5
اسامی بازیگران سریال خانم نظافتچی به همراه خلاصه داستان در این مطلب توضیحات کاملی در خصوص سریال خانم نظافتچی به همراه اسامی بازیگران و خلاصه داستان این سریال خواهیم داشت.
ارسال توسط : منبع : گروه گردآوری خبر پایگاه اطلاع رسانی اخبار طلا
پ
پ

سریال خانم نظافتچی برای علاقه مندان به سریال های هیجان انگیز و ماجراجویانه می تواند گزینه مناسبی باشد. این مجموعه آمریکایی تولید سال ۲۰۲۲ وارد شبکه نمایش خانگی شده و تماشای آن برای افراد بالای ۱۵ سال مناسب است.

خلاصه داستان سریال خانم نظافتچی

سریال خانم نظافتچی اقتباسی از مجموعه ای اسپانیایی است و ماجرا از این قرار است که زنی بعد از آنکه برای نجات پسرش به آمریکا سفر می کند با وقایعی پردردسر مواجه می شود. او هنگام نظافت شاهد یک قتل می شود و به ناچار صحنه جرم را تمیز کند. او برای نجات جان خود و پسرش تصمیمی می گیرد که باعث دردسر می شود. این زن برای رسیدن به خواسته اش شکست می خورد و به ناچار تلاش می کند تا با دروغ ماجرا را پیش ببرد.

تعداد قسمت های سریال خانم نظافتچی

این سریال آمریکایی نقدهای مثبت زیادی گرفته و چند جایزه معتبر نیز به دست آورده است. خانم نظافتچی در ۲ فصل ساخته شده و تمام ۱۱ قسمت آن سرشار از هیجان است.

بازیگران سریال خانم نظافتچی

الودی یونگ، آدان کانتو، الیور هادسون، مارثا میلان، شان لوو، فیث براینت، سباستین لاسال و ولنتینو لاسال بازیگرانی هستند که در سریال خانم نظافتچی حضور دارند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.