پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
 
معرفی کامل سریال کره ای ستاره های دنباله دار + عکس
۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
شناسه : 3039
2
معرفی سریال کره ای ستاره های دنباله دار

سریال کره ای ستاره های دنباله دار، مجموعه کره ای تولید سال ۲۰۲۲ است که داستانی عاشقانه دارد و البته لحن آن کمدی است. این سریال وارد شبکه نمایش خانگی شده است و می توانید به تماشای آن بنشینید. خلاصه داستان سریال ستاره های دنباله دار داستان این سریال کره ای درباره او هان بیول […]

ارسال توسط : منبع : گروه گردآوری خبر پایگاه اطلاع رسانی اخبار طلا
پ
پ

سریال کره ای ستاره های دنباله دار، مجموعه کره ای تولید سال ۲۰۲۲ است که داستانی عاشقانه دارد و البته لحن آن کمدی است. این سریال وارد شبکه نمایش خانگی شده است و می توانید به تماشای آن بنشینید.

خلاصه داستان سریال ستاره های دنباله دار

داستان این سریال کره ای درباره او هان بیول است که مدیر تیم روابط عمومی شرکت استارفورس است. یکی از مهمترین مشتریان آنها، ستاره مردمی گانگ تائه سونگ است که هواداران زیادی دارد، اما او هان بیول با او مشکل دارد. این دو نفر مرتب در حال دعوا با هم هستند و از یکدیگر متنفر می شوند اما این نفرت به تدریج رنگ عوض می کند و به عشق تبدیل می شود.

سریال کره ای ستاره های دنباله دار

تعداد قسمت های سریال ستاره های دنباله دار

سریال ستاره های دنباله دار بعد از تولید در سال ۲۰۲۲ مورد توجه مردم کره قرار گرفت و بعد از آن به کشورهای دیگر نیز راه یافت. این مجموعه در ۱۶ قسمت ساخته شده است.

بازیگران سریال ستاره های دنباله دار

لی سونگ کیونگ، یونگ دائه کیم، کیم یون هه، لی سی وو، جونگ شین لی، جانگ هون یون، پارک سو جین و سو هی جونگ در این سریال کره ای بازی کرده اند.

سریال کره ای ستاره های دنباله دار

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.